anietsoj Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Enig! Hvis noen biter for langt inn, er de bare uerfarne bitere! Hvis det var en grunn til at jeg skulle slutte, ville det vært at det ser stygt ut. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Du får i deg mer bakterier av å bite negler enn om du skulle slikke ren en do. Fakta. 5608892[/snapback] Spørs hvor ofte du vasker toalettsetet/neglene det. :| Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Begynn å skru bil eller gjør noe annet skittent. Selfølgelig uten hansker. Da får du fullt av dritt under neglene. Knaser i tennene når du spiser negler da Enten det eller så kan du dra til en bakterielab å få de til å sjekke hvilke bakterier et vanlig menneske har under neglene. tror du hadde sluttet da. Funket for meg... Jeg var fæl å spise snorene i hettegensere. Impregnerte snorene me den jævla lakken som smaker dritt..... Lenke til kommentar
Alb1n Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Begynn å skru bil eller gjør noe annet skittent. Selfølgelig uten hansker. Da får du fullt av dritt under neglene. Knaser i tennene når du spiser negler da Enten det eller så kan du dra til en bakterielab å få de til å sjekke hvilke bakterier et vanlig menneske har under neglene. tror du hadde sluttet da. Funket for meg... Jeg var fæl å spise snorene i hettegensere. Impregnerte snorene me den jævla lakken som smaker dritt..... 5873143[/snapback] Takk for tipset Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Du får i deg mer bakterier av å bite negler enn om du skulle slikke ren en do. Fakta. 5608892[/snapback] Er du nå helt sikker på det da? Det må da være ett rimelig lite besøkt do da!? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Såklart nå forstår jeg, forutsetningen er at man etterskyller kleptopølsene i do. I`m so stupid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå