Gå til innhold

Hvordan kan jeg slutte å bite negler?

KristianF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vist du har dame, be henne nekte deg all sex før du har fått orden på "problemet "ditt.. Den pleier å funke bra..  :whistle:

5624080[/snapback]

Hadde jeg noen gang bare fått klemt eller kyst ei jente så skulle jeg ha slutta..

*drømmer hver dag om ei jente som jeg kan være glad i å bry meg om, og som kan være glad i meg og bry seg om meg...* :love::(

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å klippe neglene så langt inn på det hvite du klarer, så ofte som mulig. Da er det ikke mulig å bite negler uten at det gjør vondt.

Det var iallefall slik jeg sluttet.

5625286[/snapback]

Da går ihvertfall jeg løs på huden på fingrene :blush:

Lenke til kommentar

Har bitt negler så lenge jeg kan huske, og jeg gjør det hele tiden.

Mens jeg har lest denne tråden, tror jeg faktisk at jeg har slått rekordtiden min i å ikke bite negler. Har ikke tenkt så mye på det, før jeg kom over denne tråden. Jeg skal klare å slutte nå, med min sterke psyke skal jeg nok klare det! :thumbup:

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Jeg har et problem med en uvane. Jeg knekker fingrene mine for ofte. Jeg har hørt at man kan få leddproblemer med alderen. Hvordan slutter jeg? :(

5625621[/snapback]

De leddproblem tingene tror jeg egentlig er et worst-case-scenario. Har ikke sett så mange som har krokete fingrer p.g.a. slikt :p

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å klippe neglene så langt inn på det hvite du klarer, så ofte som mulig. Da er det ikke mulig å bite negler uten at det gjør vondt.

Det var iallefall slik jeg sluttet.

5625286[/snapback]

Da går ihvertfall jeg løs på huden på fingrene :blush:

5625532[/snapback]

Det gjorde jeg også. Etterhvert får du så harde "træler", slik at det ble svært vanskelig å bite i stykker huden.

Lenke til kommentar
Du får i deg mer bakterier av å bite negler enn om du skulle slikke ren en do.

Fakta.

5608892[/snapback]

doe er egenltig veldig rein sieden piss har azeton og salmiak i seg. og dette er meget sterkt og sterilt. så skåla er renere en du tror. det er vannet i skåla som er verst. på doen er håntaket værst. og handle traller og håndtaket på rulletrapper har flest bakterie kolonier

Lenke til kommentar

Tihi. La meg legge ut:

Neglbiting skyldes sjelden nervøsitet som de fleste forestiller seg. Det kan kanskje se nærvøst ut, men det har lite/ingen ting med hverandre å gjøre. Problemet her er et konstakt behov for å spise, tygge eller på en eller annen måte ha noe i munnen. Det er psykisk greie vi sjelden kan gjøre noe med uten en grov psykolog.

Løsning er derfor å tilfredstille kroppen. Nei, jeg tenker ikke på det.

Tilfredstille på den måten at du faktisk har noe å tygge på. Tyggegummi er jo et forslag, men kan bli litt dyrt i lengden. Løsningen er små leker, penner osv. Små plastik og gummi-saker funker ofte bra. Leken "GeoMag" anbefales. Det er magnetpinner som hard gummi/myk plast rundt. Går aldri i stykker og har en naturlig tiltrekkningskraft. Mange vil nok kalle denne løsningen for "biterangleløsningen", og det har de nok rett i. Men du for veldig flotte negler da! (Og en sterk kjeve!)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har en jente fra Sør-Korea i klassen, som knekker fingrene sine altfor ofte.

Dette vil si flere ganger daglig. Hun har allerede begynt å klage på vondt i fingrene, så jeg tror ikke det er så altfor bra for leddene.

5625669[/snapback]

Var det relativt at hun var fra Sør-Korea?

On topic: Hvorfor slutte? Bite negler er digg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...