Gamlemor Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 altså det er fult av bakterier i all maten du spiser også, IKKE SPIS DEN! Jeg vil heller ha baktereier fra neglene mine i tusentall enn en fra doen inn i munnen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 altså det er fult av bakterier i all maten du spiser også, IKKE SPIS DEN! Jeg vil heller ha baktereier fra neglene mine i tusentall enn en fra doen inn i munnen. 5610156[/snapback] Et meget, meget godt poeng Takk for en god latter forresten. :!: Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Haha, du kan ta en strikk rund armen og hver gang du biter negler så drar du striken så langt opp som mulig og slipper :!: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Every time you bite your nails, God kills a kitten... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Da skal jeg fan meg bite tåneglene og....stygge kattefan....running airgun targets:P Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg hadde slik go-negl en gang, bare vente meg til smaken av det jeg Det du kan gjøre er å dyppe fingrene i saltvann, det smaker ikke godt^^ Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Leste gjennom halve tråden før jeg plutselig merka at... oi faen, jeg biter jo negler nå Har greid å slutte ei gang da jeg var litt yngre Mamma sa jeg skulle få 300 (tror jeg) hvis jeg hadde orntli negler innen en eller anna dato..... greide det da, men begynte dessverre igjen =/ Lenke til kommentar
opera Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tenk på det hver gang du biter negler at under neglene samler det seg mye dritt(bokstavelig talt). Tro ikke at du greier å vaske bort alle bakteriene hver gang du har tømt ryggen For ikke å snakke om alt du tar på daglig. Da samler det seg også my spennende. Yummy Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Når man ikke merker at en biter neglere, hvordan skal en da kunne tenke på det? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Biter negler enda, alltid gjort det. Sånn teit lakk med drittsmak hjalp ikke i det hele tatt, blir man da fort vant med. Hmm... Uff. Jeg må ta meg sammen Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er vel bare å ta seg sammen. Jeg bet negler før, men har slutta helt med det! Tror jeg slutta helt da jeg fikk tannregulering, for over 1 år siden. Tannreguleringen er i veien + at det gjør vondt å bite veldig harde ting, som negler (uansett dato for når man stramma regulerignen sist) Vær psykisk sterk og tenk over fordelene du oppnår når du slutter! Hygiene, utseende osv. Lenke til kommentar
veos Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har i grunn aldri bitt negler, faktisk. Men ja, vær psykisk sterk og prøv å la være.. Du klarer det nok til slutt! *Motivere!* Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 har ikke lest hele tråden så vet ikke om noen har sagt det, men hvis du vil slutte så tenk på at om du biter negler får du i deg like mange bakterier som du får ved å slikke do-skålen. Jeg biter hvertfall ikke negler lenger Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Bakterier er bra for immunforsvaret. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Biter negler enda, alltid gjort det. Sånn teit lakk med drittsmak hjalp ikke i det hele tatt, blir man da fort vant med. Hmm... Uff. Jeg må ta meg sammen 5614127[/snapback] Hm.. Ekstremtilfelle, hva? Prøv å gaff på deg noen hansker. Det burde hjelpe. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er vel bare å ta seg sammen. Jeg bet negler før, men har slutta helt med det! Tror jeg slutta helt da jeg fikk tannregulering, for over 1 år siden. Tannreguleringen er i veien + at det gjør vondt å bite veldig harde ting, som negler (uansett dato for når man stramma regulerignen sist) Vær psykisk sterk og tenk over fordelene du oppnår når du slutter! Hygiene, utseende osv. 5614167[/snapback] Hadde å tannregulering, hadde ingenting å si det =/ Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Grav deg regelmessig langt oppi anus. (En venns anus virker forsåvidt også) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 har ikke lest hele tråden så vet ikke om noen har sagt det, men hvis du vil slutte så tenk på at om du biter negler får du i deg like mange bakterier som du får ved å slikke do-skålen. Jeg biter hvertfall ikke negler lenger 5615253[/snapback] Så om du fikk valget mellom å slikke en do som noen nettopp har fyrt av en torpedo i og å bite neglene dine så velger du doen fordi det er færre bakterier? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Vist du har dame, be henne nekte deg all sex før du har fått orden på "problemet "ditt.. Den pleier å funke bra.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg har samme problem, har bitt negler i mange år. Jeg har brukt Go'Negl før, men helt ærlig synes jeg det ikke smaker så alt for ille. Så det hjelper ikke. Får vel bare prøve å stå imot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå