Gå til innhold

Hvordan kan jeg slutte å bite negler?

KristianF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste gjennom halve tråden før jeg plutselig merka at... oi faen, jeg biter jo negler nå :p

Har greid å slutte ei gang da jeg var litt yngre :) Mamma sa jeg skulle få 300 (tror jeg) hvis jeg hadde orntli negler innen en eller anna dato..... greide det da, men begynte dessverre igjen =/

Lenke til kommentar

Tenk på det hver gang du biter negler at under neglene samler det seg mye dritt(bokstavelig talt). Tro ikke at du greier å vaske bort alle bakteriene hver gang du har tømt ryggen :p

For ikke å snakke om alt du tar på daglig. Da samler det seg også my spennende.

Yummy

:D

Lenke til kommentar

Er vel bare å ta seg sammen. Jeg bet negler før, men har slutta helt med det! Tror jeg slutta helt da jeg fikk tannregulering, for over 1 år siden. Tannreguleringen er i veien + at det gjør vondt å bite veldig harde ting, som negler (uansett dato for når man stramma regulerignen sist) ;)

Vær psykisk sterk og tenk over fordelene du oppnår når du slutter! Hygiene, utseende osv.

Lenke til kommentar
Biter negler enda, alltid gjort det. Sånn teit lakk med drittsmak hjalp ikke i det hele tatt, blir man da fort vant med. Hmm... Uff. Jeg må ta meg sammen ;)

5614127[/snapback]

Hm.. Ekstremtilfelle, hva? :p Prøv å gaff på deg noen hansker. Det burde hjelpe.

Lenke til kommentar
Er vel bare å ta seg sammen. Jeg bet negler før, men har slutta helt med det! Tror jeg slutta helt da jeg fikk tannregulering, for over 1 år siden. Tannreguleringen er i veien + at det gjør vondt å bite veldig harde ting, som negler (uansett dato for når man stramma regulerignen sist) ;)

Vær psykisk sterk og tenk over fordelene du oppnår når du slutter! Hygiene, utseende osv.

5614167[/snapback]

Hadde å tannregulering, hadde ingenting å si det =/

Lenke til kommentar
har ikke lest hele tråden så vet ikke om noen har sagt det, men hvis du vil slutte så tenk på at om du biter negler får du i deg like mange bakterier som du får ved å slikke do-skålen.

Jeg biter hvertfall ikke negler lenger

gay.gif

5615253[/snapback]

Så om du fikk valget mellom å slikke en do som noen nettopp har fyrt av en torpedo i og å bite neglene dine så velger du doen fordi det er færre bakterier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...