Gå til innhold

HJELP! Katter pisser overalt i hagen og garasjen!

EVH

Anbefalte innlegg

Gjør som en venn av meg, de hadde garasjen full av katter.

Alle vet at hvist dyr får en dårlig assosiasjon med et sted holder de seg unna.

Så ivertfall han prøvde ut en ide han hadde, på den først og beste katta han fant i garasjen.

Han putta den i søppeldunken rett uttafor.

Men problemet var bare at han glemte katten der og neste dag hadde søppelbilen hvert der den pissa ivertfall ike i garasjen mere :!: :no:

(kommer sikkert masse dyreelsker og skal ha adressen hans,har katt selv) :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fryktelig irriterendes med kattepiss i luftinntaket på en bil. vi brukte vel en omtrent liter med vindusspylervæske på 7 kilometer. Var enten "sprit"lukta eller kattepiss.

Liker ikke katter selv, så hagle, paintball-gun er kanskje løsningen?

Evt sett ut felle som de blir fanga i. Ta litt isvann eller no å dynk de i før du slipper de løs. Kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar

Selvom jeg vet at flertallet av dere som anbefaler å gjøre fæle ting med kattene bare prøver å være morsomme -- tenk så koslig det hadde vært om noen var fæl med kjæledyret *ditt*, som du elsker over alt på jord? :)

Dessuten er det ulovlig med dyreplageri. Samt, om eieren finner ut at du har vært fæl med katta, håp at det ikke er en som er større enn deg. :p

Jeg vet ihvertfall at om noen hadde gått løs på pusen min med softgun, hadde jeg sørget for at fyren hadde knukket et par fingrer. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...