EVH Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 har prøvd å spyle vann etter dem. Løpe etter dem. Skrike etter dem. Kaste ting etter dem. Har skremt dem ordentlig maange ganger. Da løper de i 100km/t langt vekk, men de er tilbake igjen dagen etter.. :( Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 et annet triks er å skaffe seg en stor feit katt selv som kan jage de andre kattene vekk Lenke til kommentar
EVH Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Hehe. Å skaffe hverken hund eller katt er nok ganske langt fra aktuellt.. Hehe, men det hadde vel funka ja.. =P Lenke til kommentar
EVH Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) dobbelpost...... Endret 15. februar 2006 av Edmanzor Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har min egen lille, søte kat som passer på hagen Teit at lillesøsteren min fikk velge navn. Nusse er liksom ikke så veldig skremmende navn. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nå vet jeg det! Du kjøper en sånn elektronisk vakthund som har bevegelsessensorer og bjeffer høyt når den merker noe! Det burde gjøre susen! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 landminer.....ved garasjen.. ...ellers så funker paintball greit Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 strø masse hornsalt i garagen , det hjelper garantert , det lukter så sterkt at di ikke en gang nermer seg området Lenke til kommentar
EVH Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Hornsalt? Hmm. Det har jeg ikke prøvd.. Men stinker det som faen for oss og da? Da blir det jo nesten like ille.. Hehe Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Personelig hadde jeg ikke nølt med å legge ut en gift. 5608437[/snapback] Så max bra.. Du skriver om hatet for katter men en katt i Avataren din har du.. lolz = 5608507[/snapback] LOLZ AZZERN Vi er alle hyklere, dessuten er forskjell på søte katter og katter som driter ned hele huset ditt og jeg har heller ikke sagt at jeg hater katter. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 vi liker ikke katter:P løs opp valium(eventulet cyanid) i en bolle med litt melk.....resten kan du tenke deg selv:P katten dør vel ikke av valium da?? bare slapper av ei lita stund... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 vi liker ikke katter:P løs opp valium(eventulet cyanid) i en bolle med litt melk.....resten kan du tenke deg selv:P katten dør vel ikke av valium da?? bare slapper av ei lita stund... 5610259[/snapback] Så selger du den, snakk om og kjøpe katta i sekken :!: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 vi liker ikke katter:P løs opp valium(eventulet cyanid) i en bolle med litt melk.....resten kan du tenke deg selv:P katten dør vel ikke av valium da?? bare slapper av ei lita stund... 5610259[/snapback] Så selger du den, snakk om og kjøpe katta i sekken :!: 5610505[/snapback] Syntes denne passet inn Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Uff, så fæle dere er :!: Hva med å bare lukke garasjen? Eller kommer de seg inn uansett? :!: Legg ut mintgelé, det er ikke giftig, men smaker så vondt at de ikker kommer tilbake Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hva med å bare lukke garasjen? Eller kommer de seg inn uansett? :!: 5610686[/snapback] Har du lest i tråden i det hele tatt? Av og til holder det ikke med førstepost ... Endret 15. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hva med å bare lukke garasjen? Eller kommer de seg inn uansett? :!: 5610686[/snapback] Har du lest i tråden i det hele tatt? Av og til holder det ikke med førstepost ... 5610737[/snapback] Så en som hadde spurt, men såvidt jeg ser har ikke trådstarter svart. Derfor var ikke det det eneste jeg spurte om, har da vett i skallen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sett ut en bolle med melk med rottegift i. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tror ikke rottegift er farlig for katter. Det er jo bare blodfortynnende middel. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 For å rette opp noen misforståelser her; Jeg bor ikke på bygda, og kjenner ikke eierne av kattene, bor i rekkehus og det er Masse hus her. Kan være hvem som helst sine. En annen ting er at det er ikke noe dør til garasjen.. Det er en åpen garasje festa til huset. De gangene kattene er der og pisser er jeg mest sannsynlig borte fra huset eller sitter å ser på film eller no. Jager dem selvfølgelig bort uten problemer når jeg ser dem takk for tips forresten. Noen som har litt mer spesifikt tips om hvordan type gift man kan bruke? Noen som har hatt samme problem? Har prøvd det meste som er foreslått her før.. 5609547[/snapback] Så en som hadde spurt, men såvidt jeg ser har ikke trådstarter svart. Derfor var ikke det det eneste jeg spurte om, har da vett i skallen Da leser vi gjennom engang til Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 <tekst som gjør meg speachless> Så en som hadde spurt, men såvidt jeg ser har ikke trådstarter svart. Derfor var ikke det det eneste jeg spurte om, har da vett i skallen Da leser vi gjennom engang til 5610874[/snapback] Sorry, min feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg