Gå til innhold

HJELP! Katter pisser overalt i hagen og garasjen!

EVH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personelig hadde jeg ikke nølt med å legge ut en gift.

5608437[/snapback]

Så max bra.. Du skriver om hatet for katter men en katt i Avataren din har du..

lolz ;)=

5608507[/snapback]

LOLZ AZZERN

Vi er alle hyklere, dessuten er forskjell på søte katter og katter som driter ned hele huset ditt og jeg har heller ikke sagt at jeg hater katter.

Lenke til kommentar
vi liker ikke katter:P løs opp valium(eventulet cyanid) i en bolle med litt melk.....resten kan du tenke deg selv:P katten dør vel ikke av valium da?? bare slapper av ei lita stund...

5610259[/snapback]

Så selger du den, snakk om og kjøpe katta i sekken :!:

5610505[/snapback]

Syntes denne passet inn :p

katt.jpg

Lenke til kommentar
Hva med å bare lukke garasjen? Eller kommer de seg inn uansett? :!:

5610686[/snapback]

Har du lest i tråden i det hele tatt?

Av og til holder det ikke med førstepost ...

5610737[/snapback]

Så en som hadde spurt, men såvidt jeg ser har ikke trådstarter svart. Derfor var ikke det det eneste jeg spurte om, har da vett i skallen :fun:

Lenke til kommentar
For å rette opp noen misforståelser her;

Jeg bor ikke på bygda, og kjenner ikke eierne av kattene, bor i rekkehus og det er Masse hus her. Kan være hvem som helst sine.

En annen ting er at det er ikke noe dør til garasjen.. Det er en åpen garasje festa til huset.

De gangene kattene er der og pisser er jeg mest sannsynlig borte fra huset eller sitter å ser på film eller no. Jager dem selvfølgelig bort uten problemer når jeg ser dem :)

takk for tips forresten. Noen som har litt mer spesifikt tips om hvordan type gift man kan bruke? Noen som har hatt samme problem? Har prøvd det meste som er foreslått her før..

5609547[/snapback]

Så en som hadde spurt, men såvidt jeg ser har ikke trådstarter svart. Derfor var ikke det det eneste jeg spurte om, har da vett i skallen

Da leser vi gjennom engang til :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...