Pcgutten2k Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg klokket en 256 ram brikke med 30 mb jeg brukte psu2 ram cooler x3 satt på en bs2 stamp programerte den i basic stamp så den og 2 AT strømforsyning 30 v man må være forsiktig at man ikke tar pin nmr 33 og ikke 32. tegna circut boar i ares veldig lett pass på og programere bs2 til at den skal åpne porter i riktig tids rekke følge DEVICE LIBRARY INDEX e aBCapacitors Generic Generic non-electrolytic capacitor Ð`BCapacitors Metallised Polypropene Film Maplin 100n Class X2 Metallised Polypropene Film Capacitor aBDiodes Generic Generic diode aBOptoelectronics LEDs Generic light emitting diode (LED) +šÐCElectromechanical 4y®BAnalog ICs Timers Single Precision Timer aBTransistors Generic,Bipolar Generic NPN bipolar transistor aBTransistors Generic,Bipolar Generic PNP bipolar transistor aBResistors Generic Generic resistor symbol L`BElectromechanical xV4 Husk ,4,5 kohm motsander og det var etter bilde dette var før jeg klokka den dette er meg som jobber på bs2 det er kortet jeg lagde jeg sticka til rammen Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg skjønte ikke helt hva. Nei dette kan umulig fungere optimalt etter hva du mente. Endret 15. februar 2006 av mAXIEE Lenke til kommentar
Pcgutten2k Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Skal den motstanden stå i serie? 5608006[/snapback] Det blir en paralell dobbel motsand eller Fm 3 kobling Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tråd stenges, Pcgutten2k er historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg