rvenes Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Skal no kjøpe meg nytt hovedkort og prosessor. Leite da på nettet etter tester av hovedkort til P4, men blei litt overaska da eg ikkje fant ein einaste eit hovedkort som var til P4 under tester i kategorien "hovedkort" http://www.hardware.no/tester/hovedkort/index.html Det er jo ein gjeng med bx440 og kx/kt133 kort frå steinaldern, men kven les egentlig testar for slike kort som ein kun finn på loppemarkedet? Ser det er ein del KT333/nforce da, og det er bra. Men hadde faktisk forventa og sjå tester til P4 også. Dette held ikkje... meinar no eg. PS! har funne fram til hk og cpu som eg vil ha no. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 03:36, skrev Cornel:Skal no kjøpe meg nytt hovedkort og prosessor.Leite da på nettet etter tester av hovedkort til P4, men blei litt overaska da eg ikkje fant ein einaste eit hovedkort som var til P4 under tester i kategorien "hovedkort"http://www.hardware.no/tester/hovedkort/index.htmlDet er jo ein gjeng med bx440 og kx/kt133 kort frå steinaldern, men kven les egentlig testar for slike kort som ein kun finn på loppemarkedet? Ser det er ein del KT333/nforce da, og det er bra. Men hadde faktisk forventa og sjå tester til P4 også.Dette held ikkje... meinar no eg.PS! har funne fram til hk og cpu som eg vil ha no. Dette kommer :smile: Dessuten er det testet hovedkort i forbindelse med P4 2,8 GHz og AMD XP2600+, men desverre så har informasjonen om hovedkortet gått litt i glemmeboken for forfatteren. Så vidt jeg vet er en P4 HK roundup like rundt hjørnet. [ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-09-18 19:05 ] Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Sjekk på pcworld.no Dem har en stor test av P4 Hovedkort.(du ser det på forsiden) Asus kom best ut :smile: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Eg har funnet mitt hk&cpu som eg vil ha, men tenker på andre som skal ha seg ny pc. Valgte Asus P4B533-V og 2.4 Ghz 533 buss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå