Heineoen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hei! Ønsker å utsette tiden på at en klinetmaskinen skal slå seg i hvilemodus.. Men når jeg trykker på ok får jeg meldingen "Kan ikke endre på aktiv policy" Ahh.. tenkte jeg og logget meg inn som administrator, men dette gjald bare for hver brukerprofil fant jeg ut.. Hvordan tildeller jeg brukeren denne rettigheten? takk! Endret 15. februar 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hvis dette bare skal gjelde for den maskinen du setter det på, så åpne kontrollpanel -> Power Options -> og velg det som passer deg! Disse instillingene finner du ikke på en Server utgave! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Det er det jeg har prøvd da... Ser ikke ut som brukerene på domenet har tilgang til å endre på dette.. Og det gjelder hver konto altså nytter det ikke å stille med administrator kontoen.. Endret 15. februar 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 da har det mest sannsynlig blitt stilt inn i GP et sted på hovedserveren deres at brukere ikke har lov! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå