balder Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 I dag så kjøpte eg denne premium pakken av XBOX360. Det eg reagerte på er at det ikkje fulgte med fjernkontroll til XBOX'en. Eg kjøpte ei premiumpakke før jul også og der fulgte det med fjernkontroll. Den solgte eg. Er det bare dei første pakkene som hadde fjernkontroll? Er det trådløst nettverk på premiumpakken? Eg har kjøpt Kameo-spillet, men finnest det fleire gode plattformspill? Kva er det beste XBOX360 spillet på markedet? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 1: Det fulgte med fjernkontroll på de tidlige utgavene, det stod eksplisitt at det kun var i en begrenset periode 2: Det er ikke trådløst nettverk i premiumpakken Hva spill angår, har jeg ikke åpna min XBOX enda, så jeg har ikke testet enda :'( Jeg har jo aldri tid! Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fjernkontroll kom bare med til i de første premium pakkene. Da stod det på boksen "bonus media remote inside" eller noe slik. Ingen av xbox 360 pakkene har trådløst nettverk. Du må kjøpe den pluggen for trådløst nettverk utenom. Den koster veldig mye egentlig, så kanskje det finnes andre produsenter som lager noe som virker på xbox 360 også ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Klart, jeg følte meg litt snytt... Bestilte én stk Xbox 360 Premium 02.12.2005 kl 09:27 og fikk ikke fjernkontrollen med når jeg forrige uke _OMSIDER_ fikk den. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 I dag så kjøpte eg denne premium pakken av XBOX360. Det eg reagerte på er at det ikkje fulgte med fjernkontroll til XBOX'en. Eg kjøpte ei premiumpakke før jul også og der fulgte det med fjernkontroll. Den solgte eg. Er det bare dei første pakkene som hadde fjernkontroll? Er det trådløst nettverk på premiumpakken? Eg har kjøpt Kameo-spillet, men finnest det fleire gode plattformspill? Kva er det beste XBOX360 spillet på markedet? 5607637[/snapback] OT: Hvorfor sege en helt ny konsol bare for å kjøpe den igjen litt senere? Bare lurer. OT: Condemned er et bra men veldig linert spill. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 I dag så kjøpte eg denne premium pakken av XBOX360. Det eg reagerte på er at det ikkje fulgte med fjernkontroll til XBOX'en. Eg kjøpte ei premiumpakke før jul også og der fulgte det med fjernkontroll. Den solgte eg. Er det bare dei første pakkene som hadde fjernkontroll? Er det trådløst nettverk på premiumpakken? Eg har kjøpt Kameo-spillet, men finnest det fleire gode plattformspill? Kva er det beste XBOX360 spillet på markedet? 5607637[/snapback] OT: Hvorfor sege en helt ny konsol bare for å kjøpe den igjen litt senere? Bare lurer. OT: Condemned er et bra men veldig linert spill. 5609375[/snapback] Du kan tjene gode penger på det vettu Mange deperate folk som ikke fikk tak i en box selv, defor kan du selge den overpriset på qxl osv. Kompis av meg gjorde dette. Støtter ogsp condemned som er det beste spillet hittil ( etter min mening) Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Kameo er nok det eneste plattformspillet på 360 for øyeblikket. Jeg vil også si at Condemned: Criminal Origins er det beste spillet på markedet nå, etter min mening. Kan du vente en liten stund så kan du jo gå for Fight Night 3, som kommer 22. februar tror jeg Det kommer til å ta av Endret 15. februar 2006 av JulianR Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har foresten prøvd demoen av Full Auto og det er veldig gøy, annbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå