bendikwhist Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Er dette et bra tilbud? Den kjører på 850Mhz P3-prosessor (mobile, så vidt jeg vet), har 12,1" skjerm med 1024*768, 128MB SDRAM - oppgraderbart til 512MB, 20GB harddisk. Underkant av 2timer batteritid med ett batteri, men man kan kjøpe et ekstra til ca 1K og få dobbel tid. Info: http://www1.compaq.no/produkter/ifamilie.c...ly_display_full PC'en er ny og med garanti osv... Setter pris på alle kritiske blikk og råd :smile: Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Glemte å si at pc'en veier 1,5 kg, altså nesten ikkeno og har ikke cd-rom / dvd... Hvordan kan jeg i så fall få installert progs? Er det vanskelig å kjøre nettverksinstallasjon? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Kan jo kjøpe en ekstern CD-leser. Koster vel mellom 1200-2000kr. Problemet da blir bare at det blir ekstremt mye å dra på etterhvert. Skjermen på 12,1" er forferdelig lite! Bruker selv en Compaq EVO N160 og er storfornøyd med den! Får den til 12400kr på bestbuy.no. Ellers bør du titte litt på Compaq EVO N1005v til 13500 kr. Personlig ville jeg ha gått for den! Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 N160v og N1005v veier dobbelt så mye. Det blir for mye å drasse på... Da hadde jeg heller lagt 20K i maskinen og kjøpt meg en Acer TM634LVi :smile: Tenk bare hvor digg det er å ha en bærbar som kun veier 1,6kg (!) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har en EVO N160 og jeg kan gå god for at den er både lettere og mindre enn mange andre notebooks jeg har sett på. Den går ikke som en ultra-portabel, men er ikke så stor og tung som de fleste andre. Har samenliknet med både Dell, Fujitsu Siemens, Targa og Toshiba. Tenker da som sagt på "standardmodellene". Bruker du en sekk å ha den i merker du uansett ikke om du bærer på 1,6kg, 2,7kg eller 3,3kg.. mener nå jeg da. Man får mer for pengene dersom man ikke kjøper en ultra-portabel maskin, men det spørs jo hva du virkelig trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå