otis Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hallo Jeg vet ikke om det er bare meg som har dette problemet. Men problemet er ihvertfall det at når jeg trykker på en link i forumet på amotor.no så får jeg feilmeldingen; "siden kan ikke vises" og det greit nok, siden linken som jeg trykket på er lagt inn "www.diskusjon.no.no/xxxx" Altså det er 2 stk. .no! Hvorfor er det det? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er nok ikke bare du som har problemet Det er litt plagsomt i grunn Lenke til kommentar
otis Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Det er jo bra at det ikke er bare meg som har det problemet da... Men det er ikke bra at det plager alle? her inne da..! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Flyttes til "tilbakemeldinger om forumet" Lenke til kommentar
pej Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kan du henvise meg til en av disse lenkene? "Link på forumet" var en litt vag beskrivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg