bendikwhist Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ja..tittelen sier det meste av hva jeg lurer på. Jeg har ikke helt tro på Compaqs ekspansjonsbaser og løsninger - men kanskje noen her har mer peil?! Lenke til kommentar
oltis Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hva tenker du på? Ekspansjonsbasene finnes i flere variasjoner, noen med DVD andre med CD-RW. Send meg en mail og jeg skal hjelpe deg. [email protected] Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 compaq sine evo laptop's er fine dem. Har et par slike på jobben. Glimmers pc til grei pris. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jepp, men liker 600'n bedre pga noe større skjerm Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Jeg tenkte mest på hvordan man skal få installert ting og tang uten å ha ekspansjonsenheter. De er jo svinedyre :smile: Takker og bukker for alle svar! -B Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Du kan mest sannsynlig legge cd med xp over på harddisken til den bærbare og så starter du setupen derifra. du kan også forsøke å installere fra den stasjonære over nettverket, men tror at du da må kjøre map networkdrive først. Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Min tese i forhold til å installere XP over nettverk: Egentlig trenger jeg bare å få overført hele XP-cd'en til en partisjon på laptop-harddisken (som jeg har laget i forkant). Deretter kan jeg vel bare kjøre setup-filen, så får jeg valget mellom clean installasjon eller upgrade (hvis det er mulig). Dersom jeg tar en clean installasjon er det vel bare å installere XP på den delen av harddisken som jeg ikke har XP-installasjonsfilene på?! Noen formeninger om denne tesen?! :smile: Går det an å installere fra en fil som ligger på samme fysiske harddisk som den harddisken du vil ha OS'et på? I siste instans kan jeg bruke Partition Magic til å fikse på partisjonen med XP-cd-filene, f.eks slette denne, eller bare ha den der i tilfelle jeg trenger den igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå