Stigma Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei, Jeg har slitt nå i timesvis med å få dette til å se skikkelig ut i IE: http://www.weareruthless.com/stigma/web3/test.htm Åpner du i firefox og andre lesere ser det flott ut, men på IE får den sånne merkelige spacer som du ser. Hvorfor i alle dager skjer dette, og hvordan får jeg det VEKK!? Åååå så frustrert nå hehe... Håper noen kan hjelpe. -Stigma Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Definer bredden på kolonnen som inneholder 'hovedfeltet' ditt (det med bildet og tekst) så løser det seg: Endre denne: <td colspan="3" rowspan="3" Til: <td width="700" colspan="3" rowspan="3" Endret 15. februar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Halleluja! Hade du vært her nå skule jeg gitt deg en stor platonisk mannklem =P Forøvrig helt utrolig at det går an å gjøre sånne newbie feil, men sånn er det ofte når man ser seg helt blind på egen kode =/ -Stigma Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Det er fort gjort å blingse litt Likte designet - ser bra ut! Endret 15. februar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå