GD8 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei ! Jeg har engelsk versjon av xp, men et norskt tastatur. Har dere noen r[d om hvordan jeg kan faa brukt tastaturet som vanlig. Evt, noen nedlastninger eller noe?? Setter pris paa all hjelp jeg kan faa. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei ! Jeg har engelsk versjon av xp, men et norskt tastatur. Har dere noen r[d om hvordan jeg kan faa brukt tastaturet som vanlig. Evt, noen nedlastninger eller noe?? Setter pris paa all hjelp jeg kan faa. 5607382[/snapback] Stikk i "Control Panel", kjør "Regional and Language options", velg fanen "Languages" og trykk "Details..", så trykker du "Add..." og velger "Norwegian (Bokmal). Så velger du "Norwegian (Bokmal)" som default language i det øverste feltet. Så gjenstår bare å trykke "Apply" og voila Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Sånn nå er det ordnet. Tusen takk for hjelpen. Ble kjempeglad når det ordnet seg. Takker så mye Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Stenges da trådstarter fikk svar på det det ble spurt om, samt at tråden er feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg