AllFather Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...id=A30000024245 Fart er gøy. Intel Core Duo-prosessoren har to prosessorer på én brikke, og setter virkelig fart på iMac-maskinen. Denne nye skrivebordsmodellen er opptil to ganger raskere enn den forrige iMac-maskinen.(1) Det betyr mer fart for musikk, bilder filmer og mer. Og med Front Row og Apple Remote-fjernkontrollen kan du nyte det fra den andre siden av rommet. Videochat er også bare et klikk unna med det innebygde iSight-kameraet.(2) Perfekt for iLife. iMac leveres med iLife '06 med det nye iWeb-programmet. La venner og familie få glede av bildene dine øyeblikkelig med photocasting. Opprett bildebøker, kalendere, DVDer, podcaster og blogger. Og når du er klar til å dele med resten av verden, bruker du iWeb til å opprette et websted på noen få minutter og publiserer det ved hjelp av .Mac. (3) Gratis prøveversjon.(3) Hva gjør en Intel-brikke i en Mac? Mye mer enn den noen gang har gjort i en PC. Ring oss på 800 33 034 for å finne ut mer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Hehe, tydligvis Jeg har ikke mac lenger, da jeg har solgt mine for en utrolig billig peng fordi jeg ikke hadde brukt for de. Men klokken 00:30 inatt fikk jeg mailen med tittel: "endelig har intelmacene ankommet", så jeg tenkte jeg skulle dele. Helt og holdent min feil Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Apple har en tendens til å sende ut propagandaen sin litt i overkant sent på mail, har aldri helt skjønt hvorfor. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Apple har en tendens til å sende ut propagandaen sin litt i overkant sent på mail, har aldri helt skjønt hvorfor. 5609878[/snapback] rundt 40 dager siden det ble annonsert... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg kan godt tenke meg å prøve en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå