3000 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) nå har jo ikke bungie bekreftet at di jobber med halo3 eller at det i det heletatt kommer til å bli noen halo3, men alle vet at den kommer inkludert meg når det gjelder storyen så stoler eg på bungie at di vet ka di gjør.. sant må sies eg ble skuffet da eg fikk vite at du skulle være elite i halo2 masse rare greier som skjedde :!: men har vent meg te det no, tha arbiter må være med i hl3.. *det eg håper på er knall story og gameplay * knall grafikk og litte bugs hehe.. pluss at di må gjerne legge til nye elementer men ikke trikse for mye med det som allerede er der. er halo fan te tusen! verdens beste spill (for meg selvsagt :!: ) Endret 14. februar 2006 av 3000 Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg håper på: - Flere og større utendørsområder, litt som de første Halo- trailerne (Pre- Xbox) og færre innslag av innendørs løp- gjennom- repeterende- mørke- ganger- og- drep- flood- brett (eller bare fjerning av de forbannede Flood- skapningene totalt.) - Flere kjøretøy: ATV, menneskelig Banshee- utfordrer etc. (spesielt p.g.a multiplayer.) - Større multiplayer- brett. - Mindre plastikk- lyd på Submachine guns. - Mer nøytralt, mindre mørkt og blått, Live- meny- design. - Generelt mindre lyseblått. (Gjerne muligheter for egenvalgte HUD- instillinger) - Mer sammenhengende historie (Historiefortellingen i Halo 2 var i overkant rotete.) - Fet grafikk, gjerne litt mindre farge- sprakende. Endret 15. februar 2006 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 nå har jo ikke bungie bekreftet at di jobber med halo3 eller at det i det heletatt kommer til å bli noen halo3, men alle vet at den kommer inkludert meg 5607196[/snapback] Faktisk har Bungie konfirmert Halo 3 sin eksistens . Tror det var når *Bungie* sa at Halo 3 ikke kommer i 2006, men at det var under utvikling, eller noe sånn. ikke mer. hehe. helt utrolig hvor bra Bungie holder på kortene:P Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg håper selvfølgelig på mindre innendørsbaner, og flere store uteområder. Eventuelt lage mer uteområder, og ha ca like mange innendørs som i de andre Halo spillene. Svakheten til Halo 2 er jo at det er ekstremt mye innendørs der. Jeg vil også helst slippe å spille the arbiter igjen. For såvidt greit å se historien fra et annet synspunkt også, men det ble litt stress å følge med på alt. Fikk heller ikke noe særlig forhold til the arbiter, mens det også gjorde at Master chief ble mer tilsidesatt. Jeg vil absolutt ha mer kjøretøy. Mer flyvende kjøretøy og mer kjappe kjøretøy. Det hadde også vært bra om det kunne legges inn mer stasjonære kanoner og gevær rundt på flerspillerkartene. F.eks kanon med skikkelig god eksplosjon, luftvern, store kraftige maskingevær etc... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Større fokus på singelplayer delen, med en "mørkere" og lengre story. At de fjerner det totalt unødvendige needler våpenet. Lenke til kommentar
exs Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Større fokus på singelplayer delen, med en "mørkere" og lengre story.At de fjerner det totalt unødvendige needler våpenet. 5607793[/snapback] ' hehe stemmer for den.... ble også litt irritert når jeg plutselig måtte spille "fienden" i halo2, håper halo 3 vil ha samme kvalitet som 1eren og større utendørsområder hvor en kan gjøre litt mer en bare skyte-løpe-kjøre..kansje litt mer frihet Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er enig i det meste her, men må legge ekstra vekt på at jeg håper Halo 3 blir mer som Halo. Halo 2 var et skuffende spill! Mer utendørs og vakker nydelig natur. Det som imponerte meg var disse nye verdene, med den utrolige naturen og vann etc. Fjern plastikk lyd i smg. Er det noen her som har prøvd å kaste en sticky granat på den siste bossen? Noen som legger merke til hvor innigranskauen dritt-langtifra-Halo 1 det er? Det blir liksom bare helt feil. Fargene, følelsen å kaste granat, ekspolosjonen, lyden = bare feil Halo er for meg noe helt utrolig vakkert, og definitivt det beste spillet jeg noensinne har spilt og kommer til å spille. Jeg tror det er få folk som noensinne kommer til å oppleve de følelsene jeg hadde når jeg spilte Halo 1, for de var utrolige. Lyden, det visuelle, naturen, spillet!! Åhh... Er det noen flere som har det sånn? Uansett, så har jeg ikke så store forventninger når det gjelder Halo 3. Lærte at å ha for store forventninger - slik som i Halo 2 - skuffer, dypt. Men en ting jeg hvertfall vet er at grafikken kommer til å bli knakenes fin Og ta med den ATV'n! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 nå har jo ikke bungie bekreftet at di jobber med halo3 eller at det i det heletatt kommer til å bli noen halo3, men alle vet at den kommer inkludert meg 5607196[/snapback] Faktisk har Bungie konfirmert Halo 3 sin eksistens . Tror det var når *Bungie* sa at Halo 3 ikke kommer i 2006, men at det var under utvikling, eller noe sånn. ikke mer. hehe. helt utrolig hvor bra Bungie holder på kortene:P 5607529[/snapback] Bungie har kun sagt to ting angående Halo 3. Flere år tilbake sa det at Halo-serien var en triologi, altså må det komme et tredje spill. Og så har de sagt at deres neste spill ikke kommer til å være Halo 3. De har overhode ikke sagt noe om utviklingen av spillet, ikke engang at det er i utvikling. Det nærmeste man kommer en bekreftelse var når Bill sa at spillet ville utgis samtidig med ps3 lanseringen... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg er ganske oppdatert på Halo så det hadde vært fint med en link til den siden hvor Bungie sier at de skal/skal ikke lage Halo3 som neste spill. Så vidt jeg vet omtaler de bare det det holder på med nå som "sitt neste prosjekt". De har ikke gitt noen ofisielle uttalelser om dette så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Det sto på bungie.net for en god stund tilbake (at deres neste spill ikke kommer til å være Halo 3.) Endret 17. februar 2006 av magenuss Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 synes at tanksen på Hl3 burde bli bedere en på Hl2. Tanksen er jo sånn (i 2ern) at man ikke kan få en du spiller sammen med til å sette seg inn in. Hadde vert kult med noen nye våpener og noen nye funksjoner og vær så snill kutta ut den the arbriter biten Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg er ikke interessert i singleplayeren, men for multiplayeren over live har jeg noen ønsker: 1. I matchmaking – implementer et filter slik at vi ikke blir matchet i samme games som folk på andre siden av jorda. Med ping på over 300 ms blir det lite som funker og spillet avgjøres av hvem som har lavest ping til hosten. Det skulle vært maks 100ms mellom spillerne i samme game. Dette er etter min oppfating den største feilen med Halo2. Alternativt kan det settes opp servere i de forskjellige regionene. Ethvert tiltak som gir relativt like forhold for alle spillerne ønskes velkommen. 2. Gjør det mulig å søke og joine custom games som er tilgjenglige for enhver. Nå er man avhengig av folk på friendslisten eller clanen. 3. Flere brett enn hva som er tilfellet med Halo2. Gjerne flere små brett uten kjøretøyer. 4. Fjerning av lock-on funksjonen på rocket launcher. 5. Reduser målsøkingen til plasma pistolen eller fjern den helt. Ellers har jeg ikke fantasi til å komme på våpen som burde vært tatt med, tatt ut eller endret. Men dersom punkt 1 hadde blitt fikset så ville jeg jublet. Det er desidert det største problemet med Halo2 over live i dag. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det sto på bungie.net for en god stund tilbake 5609892[/snapback] Som sagt, jeg er ganske oppdatert men kan ikke huske å ha sett dette. Jeg er ganske sikker på at det aldri har vært skrevet noe annet enn "neste prosjekt" på Bungie.net. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 noen andre som savner pistolen og assultrifle fra første halo? eg skulle gjerne sett at di kom tilbake i halo3 men ikke på bekostning av di nåverende våpenene.. gjerne som en liten bonus i et level eller to Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg håper at det rett og slett blir mer enn middelmådig. For Halo 2 var et ganske så gjennomsnittlig skytespill. Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jeg er ikke interessert i singleplayeren, men for multiplayeren over live har jeg noen ønsker: 1. I matchmaking – implementer et filter slik at vi ikke blir matchet i samme games som folk på andre siden av jorda. Med ping på over 300 ms blir det lite som funker og spillet avgjøres av hvem som har lavest ping til hosten. Det skulle vært maks 100ms mellom spillerne i samme game. Dette er etter min oppfating den største feilen med Halo2. Alternativt kan det settes opp servere i de forskjellige regionene. Ethvert tiltak som gir relativt like forhold for alle spillerne ønskes velkommen. 2. Gjør det mulig å søke og joine custom games som er tilgjenglige for enhver. Nå er man avhengig av folk på friendslisten eller clanen. 3. Flere brett enn hva som er tilfellet med Halo2. Gjerne flere små brett uten kjøretøyer. 4. Fjerning av lock-on funksjonen på rocket launcher. 5. Reduser målsøkingen til plasma pistolen eller fjern den helt. Ellers har jeg ikke fantasi til å komme på våpen som burde vært tatt med, tatt ut eller endret. Men dersom punkt 1 hadde blitt fikset så ville jeg jublet. Det er desidert det største problemet med Halo2 over live i dag. 5619359[/snapback] hmm 1:Enig der med at lag er et stort irritasjonsmoment. det hadde vert et pluss å lagt på litt mer her. 2:vet ikke helt om denne.. personlige liker jeg systemet som er på Halo 2. kan ikke helt forklare det, det bare funker 3: dette er jeg enig i. mange flere brett hadde vert utrolig kult. gjerne en mer eller mindre stadig oppgradering hadde og vert kult. 4: dette lener jeg meg så vidt uenig mot. jeg synes det er surt å bli "overkjørt" av en rakett i frontruta på vei mot den fiendlige basen. men på pluss-siden er gleden når du gjør det selv for stor til at jeg kan si meg enig i å kvitte megselv med den. 5: helt enig med redusering av denne. helt umulig å hoppe unna med mindre du løper sideslengs når den blir skutt nøyaktig 15 -20 meter borte fra fienden. En ting jeg mener må endres, er sytemet rundt plasma sverdet. syns ikke det er helt nødvendig å fjerne den, av den grunn at det er utrolig tilfredstillende å bruke den i en kamp som ellers blir styrt av våpen, men den er noe "overpowered", jah. kamper som bare inneholder sverd, er ufattelig furstrerende, og burde i min mening fjernes fra matchmaking, og heller la det være noe spillere kan sette opp personlig. sverdet krever bare mindre ferdigheter å være god med enn resten av arsenalet. Synes også til tider at "battle rifle" kan være for kraftig, siden nermest alle på Halo 2 online ser ut til å ha et talent i å skyte headshot på meg . man tåler ca. 3 salver fra battle rifle i hodet før man dør, og dette er litt for lett synes jeg. *litt* finjustering hadde vert fint, men ikke så mye som må til her. En liten del av min liste over irritasjonsmoment i Halo 2 kunne tatt med et par andre ideer, men disse er i min mening de tingene som mest tydelig må forbedres på. Jeg vil ikke komme med noen spesifikk ønske-liste når det gjelder Halo 3. da vil jo spillet komme som en litt mindre overaskelse når det kommer ut. Jeg er helt sikker på at Bungie vet hva de må endre for å gjøre Halo 2 bedre. Vi så at de hadde ørene åpne for klager og tips om forbedringer når de endret på hvor lang tid granatene brukte på å gå av. før oppgraderingen, kunne man overleve hvis en plasma granat traff like under beina dine. man trengte kun å løpe videre og granaten ville bare skade deg. etter oppgraderingen hadde man (realistisk nok) en overlevelsessjangse på ehm... veldig lav, hvis en plasmagranat lander en hallmeter fra deg. om du ikke dør, faller du om om noen så mye som ser stygt på deg. Endret 20. februar 2006 av GaboonViper Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) nå har jo ikke bungie bekreftet at di jobber med halo3 eller at det i det heletatt kommer til å bli noen halo3, men alle vet at den kommer inkludert meg 5607196[/snapback] Nå har Shane Kim, Microsoft Game Studios general manager bekreftet det! Kilde: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...AlyRepcWGUu.php "* Next-gen.biz: Is Halo3 coming out this year? * Shane Kim: It depends. If it's the game that everyone is expecting then, yes. For us it's about making a proper impact on the platform. It has to be something with huge significance, so we won't be rushed." Flere linker som mer eller mindre bekrefter at Halo 3 er under utvikling: http://xbox360.qj.net/categories/Titles.html#Halo%203 http://xbox360.qj.net/2006/02/kim-talks-ha...nd-wave-of.html Endret 22. februar 2006 av magenuss Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Takk for linken. Der kom endelig bekreftelsen på at Halo3 er under utvikling. Topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå