Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sakset fra eXtreme PSU Calculator v1.2 sin side: The total Watts is important but the Total Amperage Available on the +12V Rail(s) is the most important, followed by the +5V amperage and then the +3.3V amperage. Because of the increased power consumption of the new high-power video cards the recommended minimum for +12V is 24A, for SLI 35A. Som sagt er det 2 forskjellige 12v rails. Dermed så blir dette oppgitt om det kortet jeg har lyst på: Requirements Minimum of a 450 Watt power supply. Min PSU (Fortron/Source, 400W, 24 pins, S-ATA) har disse specsa: +3.3V : 30 A +5V : 28 A +12V(1) : 14 A +12V(2) : 15 A Skjermkortet jeg vil ha er dette: EVGA 7800GT under dette kortet står det: Requirements Minimum of a 450 Watt power supply. Vil min psu kunne oppfylle det øverste kravet, og hva menes med utsagnet om 450W-psuen? I følge psukalkulatoren nevnt i første linje trenger jeg ikke mer enn 285 watt for å drive hele systemet mitt med det kortet som er nevnt her. Her må det klarnes opp! Lenke til kommentar
adnan Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jef må vell si at det er mest sansynlig din klarer og kjøre dette systemet godt. Men får og være helt erlig så annbefaler jeg de fleste en 450+Watt i forbinelse med ny hw og hvis du skal ha noen disker der etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Takker for svar. Bestiller kortet nå, så nå skal vi se. Hvis det ikke funker er det jo ikke værre enn at jeg får lov til å oppgradere psu da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå