Gå til innhold

Hvordan skaffe "popup" gjestebok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken type gjestebok tenker du å ha da? En selvlaget/ferdiglaget i php/asp, eller bare en typisk home.no-gjestebok? Er jo kjempelett å lage et popup-script i javascript, har sikkert noe hjemme som kan brukes.

Endret av anners
Lenke til kommentar

Under ser du et bilde av den gjesteboken jeg kunne tenkt meg noe lignede som. Hvis du har noe slikt liggende hadde det vært fint om du kunne sendt det til meg :) Prøv å lag scriptet så enkelt som mulig og så likt som bildet under. Jeg er Noob når det gjelder script, så gjør det enkelt...

På forhånd takk!

untitledvb.jpg

Lenke til kommentar

Det trenger du da heller ikke. phpMyAdmin er bare et tilleggsprogram til MySQL, som er en database (som kan kjøres med både php og asp). Prøv å laste opp en php-fil (.php) med innholdet

<php echo "Hello World"; ?>

som eneste innhold og åpne den i nettleser. Hvis teksten Hello World kommer opp har du php-støtte.

Eller du kan bare fortelle meg hvor du har webhotell...

Endret av anners
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det beste er jo å bytte til frac.dk som ArneKristoffer sier. Men hvis du vil fortsette å bruke home.no så har jo de en egen gjestebokfunksjon da. Er jo bare å linke til den med et lite javascript som gjør at det popper opp i et nytt vindu (har et lite popupscript hvis du trenger det).

Lenke til kommentar

ikke for noen spesiell reklame eller noe sånt, men dhos.info har bra tilbud på grats host med php og mySQL

100mb diskplass (mere vis du trenger)

300gb trafikk i måneden

Ingen reklame

Du kan skrive på alle europeiske språk

Ingen forumposting

php og mySQL

De setter stor pris på at du donerer penger eller gir prosenter fra overskudd på reklame,e men ingen tvang.

Så jeg ville vel byttet host jeg da (vet aldrig når du trenger php)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...