Gjest Slettet-RIxJZNay Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei! Har kjøpt pc, og fikk den idag, den er riktignok ikke ny, men når jeg starta den gikk alt bra. Jeg la inn opera og msn, og tenkt jeg skulle reboote.. Da fikk jeg feilmld om at det er lesefeil på disken, og at jeg skulle trykke Ctrl+Alt+Del for og restarte, og jeg restarta og da funka det igjen.. Jeg installerte litt andre ting(windows update, antivirus, ad-aware etc) og restarta pcen. Fikk samme feilmld, og prøve og restarte i håp om at den ville starte igjen. Men det gjorde den ikke. Prøvde og bytte litt om på first boot, second og third boot i BIOS, uten noe positivt resultat. Dermed bestemte jeg meg for og formatere og legge inn XP på nytt. Alt gikk veldig treigt, men fikk gjort det.. Så skjedde det samme igjen! Så nå sitter jeg her, og har reboota etter og hatt installert msn og opera som forrige gang, og vil ikke reboote igjen :S Noen som vet hva dette kan være? Fikk tips om det kunne være IDE hdd, og at kabelen ikke var inne i hdd`en og hovedkortet, men da må den ha ramlet ut under frakt. Tror heller hdd`en har blitt skadet under frakt. Takk for ALL hjelp ;D Lenke til kommentar
adnan Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hmm det er vell ikke lite sansynlig HDen er i stykker, Noen hder kan blir slik av dog risting, kanskje prøve en annen disk og sjekke om feiler er der forsatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RIxJZNay Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hmm det er vell ikke lite sansynlig HDen er i stykker, Noen hder kan blir slik av dog risting, kanskje prøve en annen disk og sjekke om feiler er der forsatt? 5607154[/snapback] Har ikke fått prøvd så mye enda. Nå fikk jeg restarta pcen 2 ganger, det har jeg ikke fått gjort tidligere. Så det tyder bra. Men får se ann. Kan prøve og finne en harddisk jeg kan prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå