Howard B Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Snakker om å følge med i timen.. tydeligvis noen som ikke leste mitt første innlegg i denne tråden Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hmm, merkelig. Jeg så innlegget ditt, Howard B men trur hjernen gikk inn i denial mode.. Tenkte kun mus og usb, så når du skrev nettverkskort så har hjernen koblet det totalt ut.. Men ikke så viktig da, problemet er løst og Howard B var en av de få som hjalp til i denne tråden, merkelig egentlig at ikke flere har peiling på dette.. Men jeg ser egentlig bare med positive øyne på situasjoner som dette, ved neste korsvei så vet man hva som kan være galt. Og Ken@th , jeg fant ingen IRQ konflikt, det var noe av det første jeg sjekket da jeg fikk problemer, så trur det rett og slett var at nettverkskortet sang på siste verset.. Merkelig ja, men den eneste løsningen jeg ser.. Har/hadde onboard jeg og.. Endret 21. februar 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Grunnen til at dette skjedde med meg var at hele CPU vifta var stapp full med støv. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det er ikke så lett.. det kunne strengt tatt vært hva som helst. Jeg fant aldri ut av hva som gjorde at nettverkskortet kom i konflikt. Fikk bare beskjed fra produsenten om å bytte til et annet merke. Virka nesten som om det var et kjent problem. Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Aaah nice ja Der ser man hva nettverkskort kan få til Kan rett og slett være en bugg i chipsetet siden det er Onboard kortene som tuller! Jeg har løst mitt problem med en annen bios! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå