Zappza Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hvis du bare har nerdevenner burde du finne deg noen nye, hvis du har interesse for dette. Noe det virker som du vil ha. Selv har jeg på en måte to typer venner. Noen "nerdevenner" og noen vanlige venner. Nerdevennene holder jeg kontakten med via MSN o.l. De vanlige vennene tilbringer jeg som regel dagen med. Jeg bruker å nerde fra jeg kommer hjem fra skolen til kl 5. Da drar jeg inn til de vanlige vennene mine og er der til kl 22. Etter det drar jeg hjem og nerder igjen. Det er en løsning jeg synes funker ganske så bra Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hva har engentlig venner med saken å gjøre når jeg har lyst på dame? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg er singel. Skal vi starte klubb av dette? Signatur/Avatar- singelklubben? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg er singel. Skal vi starte klubb av dette? Signatur/Avatar- singelklubben? 5641730[/snapback] Eller hva med ikke å ikke gjøre det? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Staying home alone on a Friday Flat on the floor looking back On old love Or lack thereof After all the crushes are faded And all my wishful thinking was wrong I'm jaded I hate it I'm tired of being alone So hurry up and get here So tired of being alone So hurry up and get here (get here) Searching all my days just to find you I'm not sure who I'm looking for I'll know it When I see you Until then, I'll hide in my bedroom just staying up all night just to write A love song for no one I'm tired of being alone So hurry up and get here So tired of being alone So hurry up and get here I could have met you in a sandbox I could have passed you on the sidewalk Could I have missed my chance And watched you walk away? Oh no way I could have met you in a sandbox I could have passed you on the sidewalk Could I have missed my chance And watched you walk away? I'm tired of being alone So hurry up and get here So tired of being alone So hurry up and get here You'll be so good You'll be so good for me Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg er singel. Skal vi starte klubb av dette? Signatur/Avatar- singelklubben? 5641730[/snapback] Eller hva med ikke å ikke gjøre det? 5641766[/snapback] Alle single som ikke er med i klubben er homofil! glhf.. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) er med i klubben jeg er helt ny her på forume så har ikke no klubb ^^ Endret 21. februar 2006 av Ejrik Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hvorfor ikke dette er jo enda en dårlig ide jeg kan bruke tid på Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 er med i klubben, har ikke noe mere fornuftig å bruke tiden min på for tiden Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg vil ikke være med i en eventuell singelklubb. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Jaja, dere som vil kan jo kopiere linjen i signaturen min. Jeg er lat og gidder ikke opprette egen Singelklubb tråd. Men dersom det er noen som ønsker å gjøre det, så er det vel fritt frem for det.' edit: jeg kjedet meg, så jeg gjorde det selv... Endret 21. februar 2006 av Kenny000 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Foreslår å bare endre emne på denne og ha en medlemsliste på forsida. Det er det enkleste Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Foreslår å bare endre emne på denne og ha en medlemsliste på forsida. Det er det enkleste 5642364[/snapback] kanskje et godt poeng, vi lar moderatorene avgjøre klubbens skjebne.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei, bruk deres egen side dere, best sånn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 om jeg skulle ha vært med i en singel klubb, ville jeg nok vært den eneste som fortsatt ville vært medlem etter et tiår. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg ville bare uansett ha vert med til jeg hadde fått meg dame... men fa'n jeg liker å væra fri så da funker det nok å.. hehe Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 om jeg skulle ha vært med i en singel klubb, ville jeg nok vært den eneste som fortsatt ville vært medlem etter et tiår. 5642656[/snapback] eg har også vært singel det siste tiåret.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er så singel at jeg snart tatoverer inn: værsåsnill noen kontaktsjuk, i pannen på meg. Har ikke hatt en dame siden jeg var 16 år... Shit nesten 4 år siden... TRAGISK! Jada være singel er helt konge ingen å komme hjem til, ingen å dele intime gleder med... blæææææ! Venstre hånden blir ihvertfall godt trent Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Venstre hånden blir ihvertfall godt trent word Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Venstre hånden blir ihvertfall godt trent 5642986[/snapback] Er ikke singel tiden tiden for casual sex med en god venn/masse mennesker? Har jeg missforstått nå? Endret 21. februar 2006 av Eline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå