thomassit0 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 er nok single jeg og gitt. men har ingen problemer med det akkurat =) Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ser ut som de fleste er ganske fornøyd med å være singel her da, ingen som har lyst på kjæreste? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ah, you dirty boy! Vitsen? 5631868[/snapback] Vet ikke. De fleste som vet hvem jeg er her på forumet vet hvor gammel jeg er uansett. Ser ut som de fleste er ganske fornøyd med å være singel her da, ingen som har lyst på kjæreste? 5631897[/snapback] Jeg kan ikke si at jeg digger å være singel egentlig. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Mange av oss venner oss vel til å være singel da... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Er singel, har aldri hatt et seriøst forhold. Dere som er så heldige at dere kan være glade for å være single vet ikke hvor godt dere har det... Endret 19. februar 2006 av superseven Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har heller ikke hatt særlig mange særiøse forhold, ett kanskje. Fant da ut at jeg ikke har særlig tid til kjæreste nå... Greit nok. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) singel, men har hatt er "forhold" da Endret 19. februar 2006 av AndyF Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg er singel. Det er igrunnen helt ok. Men om jeg hadde møtt ej jeg virkelig likte så kunne jeg gjerne tenke meg et forhold. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skal vi holde tråden i live eller? får gjøre ett lite forsøk på det Hvordan er drømmedama/drømmeprinsen? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skal vi holde tråden i live eller? får gjøre ett lite forsøk på det Hvordan er drømmedama/drømmeprinsen? 5638693[/snapback] Tja... Forståelsesfull og kosete. Fornuftig osv. Har funnet mange, men klarer aldri å like noen av dem. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ser ut som de fleste er ganske fornøyd med å være singel her da, ingen som har lyst på kjæreste? 5631897[/snapback] EHHH, JEG vil svært gjerne ha dame... mememememmeemememememeee! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skal vi holde tråden i live eller? får gjøre ett lite forsøk på det Hvordan er drømmedama/drømmeprinsen? 5638693[/snapback] Tja... Forståelsesfull og kosete. Fornuftig osv. Har funnet mange, men klarer aldri å like noen av dem. 5639106[/snapback] Jeg forstår hva du mener. *kosepå* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Singel. Fryktelig singel. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Singel og fri. Får se om jeg finner en jente å dele litt tid før mine 5 studieår her i Trondheim er over, men kan godt ta noen år før det skjer for min del. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Drømmejenta mi måtte være ei jeg hadde lett for å prate med å kunne ha det gøy med. Det er SVÆRT viktig i mine øyner. Utsene er jo selvfølgelig et pluss, men ikke det jeg hovedsaklig ligger vekt på for å si det så. har venner som har vert ilag med kjempefine Jenter som er dumme som brød imo. utsende er ikke noe om dem ikke kan konversere. felles interesser er og en bra ting. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg er singel, og stolt! Mitt sisste serriøse forhold varte i nesten 1. år, og da greide jeg ikke mere. Måtte komme meg ut blant folk og kunne gjøre hva jeg ville. Og det sisste forholdet var ikke så veldig serriøst, vart asmmen med ei i fylla, slo opp et par dager etterpå, og fant ut at ho hadde tatt det så serriøst som mulig tragisk Men jeg er singel nå, og jeg nyyyter det! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg er singel. Har vært det nokså lenge. Det er flott. Jeg er fri. Jeg slipper å bruke penger på noen i det hele tatt. Jeg slipper å være sosial. Jeg er bitter. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har vel aldri egentlig vert i ett sånn serjøst forhold, due at jeg er bare et barn i noens øyne(straks16). Jeg har veldig lyst på ei jeg kan bruke min tid sammen med istedefor bare å sitte hjemme å nerde. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Trenger da ikke ha kjærest for ikke å sitte hjemme og nerde Man har da vel noe som heter venner eller Jeg har heller aldri vært i noe seriøst forhold, men jeg er enda mindre enn deg. Jeg er bare 14 ^^ Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Venner har jeg da, men greia er at vi alle er sånne übernerder som ikke gjør annet en å spille wow, raids hver dag i uka så det er bare bortkasta tid å stikke til noen av dem når jeg like gjerne kunne sotte hjemme og vert med selv. det var kanskje litt OT men men. Har mer lyst å bruke tid samme med ei jeg bryr meg om en å Spille World_of_warcraft. Jeg skal for all del ikke Whine, har det bra som singel altså, men ei å dele tida med hadde vert kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå