Pysj Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Med væskelinse i mobilkameraet kan du ta bilder ved hjelp av to dråper vann. Les mer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Høres alt for bra ut til å være sant! *stor skepsis modus* Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Blant annet skal det bli enklere å få fokus på bilder du tar veldig nære motivet. Varioptic påpeker at med dagens mobilkameraer må du ha kameraet minst én meter fra motivet for å få skikkelig fokus.Ække det bare bullshit, egentlig? I tillegg skal kameraet bli raskere, mer utholdende, mindre og billigere å produsere.Men bedre bildekvalitet er kanskje ikke så viktig...? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Varioptic påpeker at med dagens mobilkameraer må du ha kameraet minst én meter fra motivet for å få skikkelig fokus. Dette stemmer ikke - jeg kan i allefall ta skarpe bilder på langt kortere avstand med min Sony Ericsson K750i (ved hjelp av makrofunksjonen). Lenke til kommentar
hørting Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 10 cm e ikkje problem med min w800 Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Så er det vel kanskje snakk om normale kameraer uten AF. Ja, jeg kan også ta bilder på 10cm avstand på min K750i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg