nOize Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) det hadde seg sånn att jeg hadde lastet ned vegas 6.0 og hadde bruk for en cd key. så jeg googlet litt her og litt der, helt til jeg trykket på en link der det automatisk lastet ned en fil jeg ikke fikk sett navnet på. nå er det ett rødt kryss som blinker nede til høyre, ved siden av klokken. som jeg ikke får fjernet. noen som har peiling på hvordan jeg kan få dette viruset vekk? har prøvd med spyware doctor, ad-aware og andre diverse spyware program. og norton-antivirus. takknemlig for all respons. Endret 14. februar 2006 av nOize Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har ikke noe med at vegas har registrert en ugyldig serial da kansje? Er vel kansje på litt feil plass om du skal spørre om sånnt? Lenke til kommentar
nOize Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 jeg fikk aldri registrert en cd-key, så nei Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 start opp i sikkerthetsmodus. kjør Nod32 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tipper denne blir stengt pga: det hadde seg sånn att jeg hadde lastet nedvegas 6.0 og hadde bruk for en cd key. så jeg googlet litt her og litt der, helt til jeg trykket på en link der det automatisk lastet ned en fil jeg ikke fikk sett navnet på. 5606985[/snapback] Lasta ned? søkte etter cd-key? Lov her? Lov noen plass? Finn deg ett warez-forum istedenfor Oh. Rapportert btw Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Feil forum til warez / piratkopiering, neste gang vanker det advarsler + utestengelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg