skorpio Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei Jeg har en Compaq EVO N600c som jeg trenger ny lader til. Jeg finner ikke noe i manualen eller på web som tilsier hva slags lader jeg må ha. Compaq henviste meg bare videre til sine forhandlere. Det jeg lurer på er om jeg ganske enkelt kan kjøpe en universal lader fra f.eks expert? Eller om jeg må kjøpe en spesiell type fra en Compaq forhandler. Jeg leser av på undersiden av laptopen : Input 18.5Volt og 2.7Ampere Dette står innrammet for seg selv. Håper på snarlig svar MVH skorpio Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 du kan kjøpe en targus universal power adapter, finnes i mange databutikker, koster ca 1100 spenn; give or take. du kan også ta kontakt med en compaq forhandler og bestille en strømadapter, vil ta litt tid, og koster vel ikke så veldig mye mindre. Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Hei igjen Så en universallader har de volt og ampere innstillingene som passer til min laptop? Vil ikke ødelegge min første laptop pga min uvitenhet om laptoper :smile: Noen der ute med en evo n600c som kan fortelle eksakt hva slags volt og ampere jeg må ha? Takk for svar MVH skorpio Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hei! Har en evo n600c, og det er rett som du sier: 18,5v, 2,7A. Se på http://www.mpx.no, tror muligens at de har. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Den du skal ha heter 265602-001. (original Compaq AC adapter til N600c) Mamoz har denne til 618,- ser jeg. Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Takk for svar, bestillte meg en sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå