Woods Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei Kom over noe litt rart på hardware sin egen prisguide. =48]Lydkort side Først har vi Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS til 480 NOK Her Så har vi Creative Sound Blaster Audigy 2, til 556 NOK. Her Hva er egentlig forskjellen? I mine øyne så må jo ZS være best. Med tanke på 24 bit lyd vs. 16 som Audigy 2 har. Men den er jo dyrere? Takker for svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Begge to har 24-bit, men ZS-versjonen har EAX 4.0, EAX Advanced HD og støtte for 8-kanals lyd. Mulig det er andre forskjellar òg. Ser ikkje kva du lurer på eg, det beste kortet er dyrast? Endret 14. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Woods Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Slik jeg så det var Audigy 2 dyrest, men ikke best! Men det billigste, ZS versjonen var best. Så derfor lurte jeg på, hva som gjør det dårligeste kortet dyrest? Hva anbefaler du av disse to? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå