Gå til innhold

Hvordan få hvite tenner

Anbefalte innlegg

Det finnes tannkrem som skal hjelpe til med jobben men du kan IKKE drive på og lesse nedpå med Cola hvis du vil at det skal hjelpe ;)

5608791[/snapback]

God sagt.

Begrens brus til helger, puss tenna som normalt, og bruk fluor tannskyll så godt som hver dag, og bruk tanntråd om kvelden de dagene du har spist kjøttmat til middag.

Mer enn dette er ikke nødvendig.

En historie fra et tannbesøk jeg hadde en gang, så insisterte tannlegen på at jeg røkte ... men i virkeligheten drakk jeg bare cola. TEnnene var ikke råtne eller ødelagte, men de hadde et stygt gulskjær. Etter det mista jeg litt lysten på cola. Så nå drikker jeg kun cola til god mat, og god helgefilm :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skikkelig hvite tenner (men som fortsatt ser naturlige ut) får man ved å vedlikeholde tennene bra...

Her er mitt tannvedlikeholdsritual:

1) Puss puss så får du en suss (colgate total+whitening)

2) Tanntråd for ikke å få gult i mellom tennene

3) Munnskyll (colgate)

5608638[/snapback]

Legg til fluorskyll også. :) Vernar godt mot hòl.

Lenke til kommentar

stoler ikke på tv-shop i det hele tatt, så jeg har ikke tro på at de sakene vil funke.

*forsøker fortsatt å manne meg opp til å bestille time for å få trekt ut de 3 gjenværende visdomstennene mine* :cry:

DET kommer helt sikkert til å gjøre vondt... første tanna var helt sikkert bare flaks at det ikke gjorde vondt.

Takk til svensk lege på sykehuset ! :thumbup::thumbup:

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar
Registrert: Vanlig tannlege behandlig er gratis, men tror du må betale for det hvis du skal gjøre det utenom time du har blitt kalt inn til.

Nej, "vanlig" tannlege som å dra til tannpleier og sjekke.Borre om man har hull osv..Man kan også få dekket div. greier om man er medfødt dårlig emalje på tenner osv.. Jeg tar behandling på tennene en gang i ny og ne pga. dårlig emalje..

Tror man får 75% hos "fylkestannlege" eller hva det heter.. (er det det man går til vanligvis da man er ung?) til man er 20 år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...