Gå til innhold

Kjøpe på finans hos Komplett.no?

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaringer med å kjøpe på finans hos Komplett.no? Går første året mitt som lærling, men for å kredittvurderes må en invistere i BuyPass. Skulle gjerne gjort det, men orker ikke å betale for det når jeg ikke vet om jeg kan kjøpe på kreditt.

Noen mellom 18 og 20 som har kjøpt på finans fra komplett?

Videoannonse
Annonse
Har litt å si hvor rask du er til å betale tilbake da. Om 3 måneder kommer dimmepengene, men trenger PC før da. Da slipper jeg å betale ned i 32 måneder som da er en evighet.

5607225[/snapback]

Ikke altid du kan regulere dette selv da. Skitdyrt å handle slik. Les for all del det med små skrift. Hvis jeg var deg ville jeg heller lånt penger av opphavet/foreldre - mye billigere (men de har gjerne ikke penger de heller - slikt er arvelig :p )

Har litt å si hvor rask du er til å betale tilbake da. Om 3 måneder kommer dimmepengene, men trenger PC før da. Da slipper jeg å betale ned i 32 måneder som da er en evighet.

5607225[/snapback]

Om du vet at du kan cashe den ut om 3 måneder så blir det noe annet. Er det rentefritt i de første månedene blir lånekostnaden drøyt 400 (gebyrer). Er det ikke rentefritt blir rentekostnaden rundt 45 pr lånte tusenlapp for 3 måneder. Å låne 10.000 vil da koste deg nesten 900, eller 9% (for 3mnd), roughly.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...