g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vel, jeg taper hver gang... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg og... Men noen ganger så kaster jeg meg selv om jeg har en god hånd da. Eller bytter ut gode kort med vilje. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvordan kan dere huske hvordan dere er når dere er fulle, man får jo blackout dagen etterpå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvordan kan dere huske hvordan dere er når dere er fulle, man får jo blackout dagen etterpå Det spørs jo hvor full man blir da. Og enkelte ganger så har jeg lest hva jeg har skrevet her inne i full tuilstand og fått bevis på hvordan jeg har vært dagen før Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Etter en øl: Ingen effekt. Etter en shot: Ingen effekt. Etter seks øl: Glad, pratsom og utadvendt. Etter seks shots: Overlykkelig, må snakke med alle og er verdens beste danser. Etter en halvvliter sprit: Høytlytt og pratsom. Etter en liter sprit: Sjanglende, vansklig og forstå og lett å få forbanna. Etter en liter sprit, og en kasse ØL: Da er jeg deg ikke lenger. Ligger sannsynligvis i en busk utenfor. Etter en rusbrus: Mobba Endret 13. desember 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis det ikke skjer noe blir jeg ofte sinnsykt trøtt av øl. Men hvis det skjer noe blir jeg mye mer aktiv. Blir mye mer kosete/klengete. Tulleslår vennene mine. I sommer knuste jeg ballene til en venn med et salsaglass. Gjør merkelige ting som å rulle rundt på gulvet. Hvis jeg føler at jeg har med meg for lite øl blir jeg ofte drittredd for å bli edru igjen og begynner og tigge øl fra folk jeg kjenner, eller stjele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå