smetho Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg blir i tillegg (av og til vel og merke) veldig "klarsynt". Skoleoppgaver blir plutselig så mye enklere; jeg får idèer og ser løsninger på ting som ellers er vanskelige. Nå ender jeg jo ikke opp med å begynne på det i fylla selv om det frister å få det gjort mens jeg har mye energi, men dagen etter igjen, når alkoholen begynner å forsvinne, da er ikke idèene alltid like gjennomførbare. Enten husker jeg dem ikke, eller så...ja, var ikke idèene så utrolige gode Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kåt, sånn farlig tafser-på-alt-og-alle-kåt. Morsom. Vet ikke om folk ler av meg eller med meg da Bråkete. I det siste har jeg utviklet en trang til å slenge mest mulig dritt til folk jeg missliker. (LES: drittsekker) Er egentlig en snill gutt som bare vil kose (a) Klarer ikke sitte rolig, går rundt å snakker med nye folk hele tiden. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Så lenge det ikke har vært noe slossing og så lenge jeg slipper å passe på folk som blir for dritas så blir jeg bare utrolig glad av alkohol. Har aldri yppet til bråk, laget bråk eller blitt bråket med en eneste gang helt siden jeg begynnte å drikke for 3 år siden Ikke jeg heller, snakket helst om kompissene mine som alt for ofte kommer seg borti tull. Eller... Jeg har blitt bråket litt med, men slikt klarer jeg nesten alltid å snakke meg ut av. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Blir glad og kosete Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Eg kan for eksempel bli sånn som dette 5617273[/snapback] kjenner meg igjen 5620861[/snapback] Nice pilsmerke der, mann. Jeg blir pratsom, men hopper aldri helt ut av karakter med mindre jeg er stormende beruset. Det har desverre skjedd en del ganger (russetid ftw), men som regel har jeg ikke gjort noe veldig ulikt det jeg ville gjort hvis jeg var brisen. Har begynt å passe mer på å drikke i et roligere tempo, fordi jeg liker å huske hva jeg gjør. Er for døvt å ha nerver fordi man ikke husker noenting. Hvis jeg er ute med venner, og det er god stemning, bruker jeg gjerne et par minutter på å minne meg selv på at hey, akkurat nå er livet jævlig bra. Er sånne øyeblikk som gjør livet spesielt for meg nå om dagen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg blir i tillegg (av og til vel og merke) veldig "klarsynt". Skoleoppgaver blir plutselig så mye enklere; jeg får idèer og ser løsninger på ting som ellers er vanskelige. Nå ender jeg jo ikke opp med å begynne på det i fylla selv om det frister å få det gjort mens jeg har mye energi, men dagen etter igjen, når alkoholen begynner å forsvinne, da er ikke idèene alltid like gjennomførbare. Enten husker jeg dem ikke, eller så...ja, var ikke idèene så utrolige gode 5620929[/snapback] Minner meg på noe en kamerat sa til meg for noen dager siden. Han hadde skrevet en novelle, tror det var i norsk, i fylla og vært glad og fornøyd når den ble levert inn. Resultatet ble en tragisk stil og 2+. Jeg har litt problemer med å snakke med folk, og når jeg er på fylla blir det egentlig ikke så mye bedre. Hender jeg sitter og bare tenker på hvorfor jeg sitter alene. Hvis det er litt liv så må jeg selvsagt synge og danse litt. Må si jeg er utrolig glad for at jeg aldri har sett meg selv danse, det må se helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg har hørt at jeg blir førti år i fylla! Er ikke enig selv da...men det er liksom mer en en person som har sagt det Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 gjett hvem som drakk seg drita betalte 2000 for å få en til å kjøre han opp til gautefall. ombestemte seg i vennesla og ville hjem. kjørte ned til kristiansand i gjen for så og finne ut at han ville feste litt til fant en fest og i halv 5tida legge seg in på hotell norge. og sløste 3000 på en kveld hele mini bare gikk til helvette Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ender med at noen hiver på Hans Rotmo eller annen norsk musikk å jeg og et par andre synger til av fullt trykk! "Det va fest på lokalet, dem dansa og dem drakk Og'n Peder satt med fiolin' og spelt sæ alldeles skakk, tiddel-ti" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvordan jeg blir i fylla? Det er ganske forskjellig fra gang til gang. Men jeg blir ikke bråkete eller deppa, men glad og noen ganger enda mer pratsom, til stor fortvilelse for enkelte venner. Politikk kan gjerne diskuteres på naschpiel med SU-ere, og fy for et diskusjonstalent jeg tror jeg har i fylla. Flyr rundt og prater med de fleste. Tidligere pratet jeg ekstra gjerne med hunnkjønn av forskjellige grunner, men det har jeg måttet slutte med. Uten at jeg klager. Nå var jeg alltid ekstremt dårlig til å ta hint om noe i fylla uansett, og jeg har f.eks. etterlatt en stakkars jente utenfor et utested kl halv fire om natten. Da hadde visst skyssen hennes dratt, men det hadde ikke jeg fått med meg, og ikke at det var aktuelt å bli med meg hjem heller... Skyssen min skule dra, så jeg sa ha det og gikk. Dansing tar gjerne av, og det gjør singstar-synging også, selv om scoren synker i takt med den økende underholdningsverdien for andre tilstede. Jeg har hatt det med å sove litt på fest/før vi drar ut fra forsch. Er jo viktig å være uthvilt Dessuten har jeg hatt en tendens til å putte ting på hodet, særlig lampeskjermer. Gjerne i kombinasjon med en dansende utgave av følg lederen. Great success! Og morsomme fyllevideoer, som heldigvis ikke har blitt spredt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Pratsom, kranglete, kåt osv Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Verdens beste danser. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det skulle jeg likt å vite Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Verdens beste danser. Hehe kjenner meg igjen der ja;) Dessuten snakker jeg høyere, MYE høyere. Men det er jo klart at jeg må snakke høyere for alt jeg sier i fylla er så utrolig genialt at absolutt alle i rommet må høre hva jeg sier.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Komme ann på inntaket level1: kjedlig level2: smiler, ler og har det gøy level3: et stort behov for å prate med alle på festen, inkl. dem som går forbi level4: danser uten pause, bortsett fra når chicksa blir bedt opp til dans level5: finner på alt for mange stunt, gira og bråkete overload: full panikk, hyperventilering, angriper folk uten grunn, hopper fra feil etasjer bare for faen.. heldigvis en tilstand jeg bare har vært et par ganger med for mye sprit. Prøver så godt jeg kan å unngå å bli sånn, og nå er det lenge siden. Bare øl i denna kroppen for tida Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Godt og fin i farta, og veldig god danser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Som enkelte her inne sikkert har merket så blir jeg en jævla besserwisser på fylla Endret 13. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Blir som regel bare i sinnsykt godt humør, skal snakke med alle på likt, fortelle alle flaue ting som alle andre har gjort.. Har også en tendens til å ville spille strippepoker.. Konstant.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har også en tendens til å ville spille strippepoker.. Konstant.. You say that like its a bad thing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå