Supernaut_ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Blir nesten alltid på bedre humør, prater mere, og alt det der. En annen ting er at jeg som regel MÅ prøve å få styrt musikken. Lenke til kommentar
mlody Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har visst en tendens til å danse. Helt til lufta går ut av meg og jeg bare blir sløv og kjip.. Det skal sies at jeg ikke er spesielt flink til å danse Lenke til kommentar
Variable Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg blir sløv og tar alt knusende med ro, men en gang i året(som regel nyttårsaften), går jeg beserk å ødelegger noe dyrt jeg ikke eier. dårlig vane? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sier egentlig det samme som SkyMarshall her, jeg er egentlig den akkurat samme, men med kanskje noe mindre "hemninger" når det gjelder hvem jeg prater med og hva det prates om. Har fullstendig kontroll uansett, om ikke det har gått så langt som til blackout. Men i det tilfelle slukna jeg totalt, og nærmest sovnet... Never again I hope... Men uansett, har aldri mistet alt av hemninger og gjort noe helt sprøtt, blir bare noe mer pratsom og spesielt hjelpsom mot folk rundt meg. Er egentlig litt synd, er nok ikke den som "gjør mest ut av meg" ellers i edru tilstand, så hadde vært litt moro å hatt noen skikkelig gode fyllehistorier, men den gang ei.... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvordan opplever dere egentlig full tilstand? Jeg har funnet ut at jeg har timeskips, eller en form for lagg i full tilstand. Ofte så tenker jeg at jeg skal utføre noe, så plutselig så utfører jeg tingen jeg tenkte på uten at jeg helt husker perioden i mellom. Eksempel: Jeg tenker, hmmm han/hun vil jeg snakke litt med. *skip* så står jeg og snakker med personen. Ellers så blir ting litt mer uklart og som oftest litt mer morsomt. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Eksempel: Jeg tenker, hmmm han/hun vil jeg snakke litt med. *skip* så står jeg og snakker med personen.Ellers så blir ting litt mer uklart og som oftest litt mer morsomt. 5617759[/snapback] Hehe, den har jeg vært igjennom. Alt blir laggy, og i enkelte øyeblikk er det plutselig bare meg i hele rommet, alle andre er bare kulisser. Dessuten har jeg en tendens til å bevege meg _mye_ på fester, jeg vandrer fram og tilbake, danser litt, sjekker om jeg har flere pils igjen (hvilket jeg nesten aldri har på det tidspunktet, av forskjellige grunner), prater med venner, treffer på ukjente og prater med dem. Jeg er ikke den typen som låser meg fast på ett sted sammen med et fåtall personer. Misliker egentlig litt den typen. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Blir avslappet, glad og pratsom, men også mer ufin og direkte. Tar meg selv ofte i å bli sittende med et fårete glis jeg ikke blir kvitt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Blir avslappet, glad og pratsom, men også mer ufin og direkte. Tar meg selv ofte i å bli sittende med et fårete glis jeg ikke blir kvitt. 5618011[/snapback] Samme her Hver gang jeg ser bilder tatt av meg selv mens jeg har vært full så begynner jeg å le og tenker "fy faen så dum jeg ser ut der" Av alle de bildene jeg har sett av meg selv full så er det ett jeg liker hehe Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Så lenge det ikke har vært noe slossing og så lenge jeg slipper å passe på folk som blir for dritas så blir jeg bare utrolig glad av alkohol. Endret 17. februar 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Så lenge det ikke har vært noe slossing og så lenge jeg slipper å passe på folk som blir for dritas så blir jeg bare utrolig glad av alkohol. 5618984[/snapback] Har aldri yppet til bråk, laget bråk eller blitt bråket med en eneste gang helt siden jeg begynnte å drikke for 3 år siden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Å fy faen... dagen derpå i dag ja. Sier bare som Kris Kristoffersen i "best of all possible worlds": I woke up next morning feeling like my head was gone. And like my thick ol' tongue was licking something sick and wrong... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 En fin tanke å ha i hodet dagen derpå: Det kan kun gå en vei, og det er oppover! Spørs vel om ikke det blir litt stormfylla idag, tipper det blir en superlivlig en.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Blir først chill, også blir jeg übersosial,- Snakker med alle hehe Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har glemt en ting ting: Jeg får alltid så mange gode ideer!! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har glemt en ting ting: Jeg får alltid så mange gode ideer!! 5620711[/snapback] Altså ideer som virker gode der og då, eller som faktisk er gode? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Altså ideer som virker gode der og då, eller som faktisk er gode? 5620754[/snapback] Det er vel helst der og da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hmm blir vel i godt humør slik som stort sett alle andre Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Eg kan for eksempel bli sånn som dette 5617273[/snapback] kjenner meg igjen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Blir avslappet, glad og pratsom, men også mer ufin og direkte. Tar meg selv ofte i å bli sittende med et fårete glis jeg ikke blir kvitt. 5618011[/snapback] det der stemmer nok veldig bra for meg og Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Tja... ikke ofte jeg blir sørpe drita (ikke så veldig i hvert fall), men drakk en helflaske absolutt sist helg og da gjorde jeg vel følgende: *begynte å danse *ville styre musikken *pratet masse svada *litt ustø gange *og etterhvert ganske trøtt hehe Uansett... er såpass heldig at jeg ikke blir så veldig påvirket i fylla, blir selvfølgelig påvirket, men jeg blir ikke idiot, agressiv eller depressiv. Endret 17. februar 2006 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå