Gå til innhold

I full tilstand hvordan blir dere?

Lucifer89

Anbefalte innlegg

Varierer fra alt fra veldig kosete til veldig depressiv. Blir jeg depressiv, blir også de neste dagene et helvette. Blir jeg kosete, vel, da blir de også et helvette.

Konklusjon: Røyk hasj istedet.

5607224[/snapback]

Konklusjon: Klipp av deg afroen og skaff deg et liv. Jeg har vært borti den hasj dritten selv og det fører bare til problemer!

5607278[/snapback]

Feil! Skaff det et liv selv. Ikke prøv å vær bedre enn andre. Alkohol dreper hjerneceller. Hasj bare bedøver. Alkohol er avhengighetsdannende, Hasj er ikke. Alkohol skaper vold og en hav fullt av falske patetiske følelser, og en falsk person. Hasj gjør ikke. Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre.

Konklusjon: Skaff deg en afro og legg et liv oppi den!

5607294[/snapback]

Ikke avhengig? Tror ikke du har vært noen storrøyker ass... Nattesvetting, søvnproblemer, depresjoner, angst og annet gøy hører med når du slutter! Er ikke spesielt gøy å slutte med hasj når man har vært vant til å røyke noen gram om dagen. Og det sitter lenge i. Så klart du slipper kramper og sånn som du får om du er avhengig av alkohol og slutter. Men å påstå at du ikke blir avhengig av hasj er rett og slett bullshit. Abstinensene fortoner seg på en annen måte enn alkoholabstinenser men de er der...

Hilsen en som har vært igjennom det

edit: men det med hjernecellene stemmer jo faktisk da (uten at jeg har noen link for å bevise det)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I fylla blir jeg som regel bare kjempeglad og gliser og smiler og ler hele tiden :p Etter hvert blir jeg også utrolig pratsom. Flink til å synge (faktisk, er i fylla jeg har singstar rekorden min på over 9900 :cool:) Jo større ‰, jo lettere for å snakke med folk. Til slutt blir jeg bare trøtt og sovner, og når jeg våkner har jeg vondt i beina, men fikses fort med en paracet. Alltid vondt i beina dagen derpå, UANSETT. Rart.

Lenke til kommentar

I fylla kan jeg bli forskjellig, som regel veldig pratsom og glad, noen ganger cocky og pretensiøs, hehe... Selvtilliten øker i alle fall betraktelig. Noe som KAN gi utslag i en del nerver dagen derpå, siden man har vært en person man "egentlig" ikke er.

Også kommer det an på hva jeg drikker.

Sprit=fyfy! Blir kjempegodt humør av det hvis jeg drikker det på vorspiel, får jeg det på nachspiel kan jeg få blackout og bli særdeles primitiv, som f.eks ha ganske ukritisk sex, eller (svært sjeldent) havne i bråk.
Derfor holder jeg meg unna det wink.gif

Har forresten blitt mer forsiktig med alkohol med årene (er godt over halvveis til 50, hehe), setter mer og mer pris på å ha kontroll, samtidig som man drikker.

Endret av Livert
Lenke til kommentar

Enten så blir jeg trøtt og slapp, eller helt borte hvis jeg drikker sprit, Men etter noen sixpack med øl og kalinka og en flaske vin så er jeg i topp humør. Synger og danser, blir fryktelig pratsom og finner på mye dumt. f.eks stupe kråke ned trapper, og en standar etter noen øl hvis jeg fester med noen, er at jeg alltid svarer på telefonene deres når det ringer. "Hallo det er andreas som ringer" :p

Lenke til kommentar
skravlete og dum nok til å gjøre masse tull... noe som igjen fører til fylleangst... har opplevd fylleangst i opptil 3 dager, da jeg bare satt å venta på at politiet skulle komme å hente meg :p ... skjedde ikke da :p

5616639[/snapback]

Hehe, kan en del om fylleangst ja! Blir bare værre og værre med årene dessverre.

Er ikke at man alltid har gjort så galt, men alkoholen føkker opp følelsessytemet, så alt føles bare kjipt!

Lenke til kommentar
skravlete og dum nok til å gjøre masse tull... noe som igjen fører til fylleangst... har opplevd fylleangst i opptil 3 dager, da jeg bare satt å venta på at politiet skulle komme å hente meg :p ... skjedde ikke da :p

5616639[/snapback]

Hehe, kan en del om fylleangst ja! Blir bare værre og værre med årene dessverre.

Er ikke at man alltid har gjort så galt, men alkoholen føkker opp følelsessytemet, så alt føles bare kjipt!

5616661[/snapback]

haha veit, har hatt fylleangst som faen når jeg ikke har gjort no galt også... værste jeg veit ass... skulle ha hatt no gode piller mot fylleangst (som man ikke blir pille knasker av :p ) ... bare sånn for å få slappa av litt :p

Lenke til kommentar
Jeg blir glad,. Og veldig glad i å diskutere på temaer jeg har null peiling på.

5617169[/snapback]

beste er å ha en skikkelig heit diskusjon, der du til slutt finner ut at du og han/henne du diskuterer med egentlig er helt enig med deg. :!:

5617199[/snapback]

Been there... Many many many times :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...