Gå til innhold

I full tilstand hvordan blir dere?

Lucifer89

Anbefalte innlegg

Varierer fra alt fra veldig kosete til veldig depressiv. Blir jeg depressiv, blir også de neste dagene et helvette. Blir jeg kosete, vel, da blir de også et helvette.

Konklusjon: Røyk hasj istedet.

5607224[/snapback]

Konklusjon: Klipp av deg afroen og skaff deg et liv. Jeg har vært borti den hasj dritten selv og det fører bare til problemer!

5607278[/snapback]

Feil! Skaff det et liv selv. Ikke prøv å vær bedre enn andre. Alkohol dreper hjerneceller. Hasj bare bedøver. Alkohol er avhengighetsdannende, Hasj er ikke. Alkohol skaper vold og en hav fullt av falske patetiske følelser, og en falsk person. Hasj gjør ikke. Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre.

Konklusjon: Skaff deg en afro og legg et liv oppi den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg blir mer pratsom (fra overhodet ikke til litt).

etter at jeg har passert et visst stadium begynner jeg å si ting til folk som jeg egentlig ikke burde si dem (som den gangen jeg holdt på å få napp, men brukte mesteparten av tida til å fortelle henne hvor forelsket jeg hadde vært i vennina hennes :wallbash: ).

når jeg først har begynt å drikke kan jeg feste til jeg sovner eller er halvt ihjelsultet, noe som ofte gjør at jeg insisterer på å fortsette festen etter at de fleste har gått. til slutt følger jeg som oftest alle de gjenværende hjem... (noe som har ført til mange lange timer vandrende gatelangs etter å ha fulgt noen hjem på andre siden av byen (jeg tar aldri taxi)).

Lenke til kommentar
Feil! Skaff det et liv selv. Ikke prøv å vær bedre enn andre. Alkohol dreper hjerneceller. Hasj bare bedøver. Alkohol er avhengighetsdannende, Hasj er ikke. Alkohol skaper vold og en hav fullt av falske patetiske følelser, og en falsk person. Hasj gjør ikke. Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre.

5607294[/snapback]

Du glemte å nevne alle de psykiske problemene du får, som jeg sliter med enda.

Lenke til kommentar

5607294[/snapback]

Du glemte å nevne alle de psykiske problemene du får, som jeg sliter med enda.

5607315[/snapback]

Nuvel, jeg drar vel den diskusjonen her litt off-topic, men alkohol er ikke helt ufarlig på det feltet heller da. Søker heftig etter litt info om det der, men jeg mener ganske fast og bestemt å huske at alkohol blant annet kan gi nedsatt omsorgsfølelse o.l.

Uannsett, nei, de er nok ikke så omfattende som med hasj, men hasj har man da til gjengjeld, såvidt jeg veit, aldri klart å påvise gir fysiske skader i kroppen, og jeg gidder ikke å liste opp alle mulige fysiske skader alkohol garantert gir og i verstefall kan gi. Den listen er mer enn lang nok.

Konklusjonen burde egentlig være at man bør holde seg unna BÅDE alkohol og hasj.

Lenke til kommentar
Trur eg er forholdsvis rolig på fylla. Men mykje meir pratsom.

5607153[/snapback]

Det er du.

Humøret mitt er veldig variert, egentlig. Vanligvis er eg berre i ufattelig godt humør, og konstant på jakt. Andre ganger blir eg berre trøtt (skjer alltid når det er mykje vin inne i bildet), og nokre få ganger er eg aggressiv.

Lenke til kommentar

Det spørrs hva jeg drikker..

Drikker jeg øl så blir jeg bare slakk osv.

Av vin blir jeg glad og litt smågal

Sprit så klikker jeg helt og har det jævli morro på andres bekostning :p

Men sånn vanlig så blir jeg skikkelig hobbypsykolog..

Elsker å høre på andres problemer når jeg er full. Ender som oftest opp med at jeg hjelper de på vei :)

Nå forrige helg så satt jeg hele kvelden å shotta sprit og det endte opp med at jeg hadde det ekstremt gøy, var hobbypsykolog inn i mellom og endte festen med å rasere hele lokalet fordi verten skylda på meg fordi hun hadde sparka hull i en dør.

Stupid bitch! Men jeg hadde det fortsatt gøy :)

Lenke til kommentar

Øl: Trøtt etterhvert, går hjem og legger meg når puben stenger.

Passe mengde sprit: Stålkontroll hele kvelden, kan holde det gående til morgengry og vel så det.

For mye sprit: Klin hakke sprøyte gal, men disse tilfellene vet jeg ikke mer om enn det jeg har blitt fortalt dagen etterpå.

Vin: Som en kombinasjon av øl og sprit. Blir jeg for full, skjer det plutselig.

Heldigvis har jeg en innebygget funksjon som gjør at jeg automatisk går hjem når jeg blir for drita og får blackout. Dette har redda meg fra mye fyllenerver... :)

Lenke til kommentar
kommer jo helt ann på hvor full man er, og hvor man befinner seg, men kan bli;

- Glad

- Kåt

- Dum

- Sint

- veldig kjekk ^^

- vil gi juling (bare hvis noen har gjort seg skikkelig fortjent til det)

- gavmild

- morsom

- veldig sosial

- kåtere

- utrolig flink til å synge

- kvalm

- stygg

- halvdød

5609612[/snapback]

Veldig sant det der. Personlig blir jeg enda mer pratsom, får lyst til å finne på sprell, glad i jenter jeg egentlig ikke er glad i og jeg synger på enhver sang jeg kan tekst eller melodi til, pluss mange andre. Kvalm blir jeg eventuelt først når jeg kommer hjem, borsett fra en sjelden gang. Jeg har også sluttet å se meg så mye i speilet når jeg er full, for jeg synes alltid jeg ser så jævlig ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...