Lucifer89 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja som sagt i full tilstand hvordan blir dere da mener jeg depresive, sloss gale, grinete, glae, drita, flørten osv? ja da kan vel jeg begynne mener selv at jeg blir heilt idiot med dårlige sjekke trix, men venner og veninner av meg mener at jeg alltid får meg noe bra. som i seg hør og bør er sant har liksom bare de 6 første festene mine jeg ikke fikk napp. lå nokk mest på siden jeg ikke hviste hvor mye jeg tålte da hehe (ut å rope på elgen) for de som skjønte den. men hva mener folket hva blir dere i fylla. hva mener dere selv og hva mener venner Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 dritings dette har vært oppe før , søk Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg blir som en pappa i fylla Går og passer på vennene mine, i overbeskyttende grad. Går og passer på at de ikke drikker for mye, henter bøtte til de, hjelper de opp når de detter osv... Jeg blir også flørten, prøver meg på jenter jeg aldri hadde turt meg på i edru tilstand. Har vist nok prøvd meg på kjærestn til kompisen min, men det snakker vi ikke om her Jeg har også store problemer med og bli helt pære kanon (dritings), men det ser jeg bare på som en fordel. Jeg blir også mye gladere Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg blir bare dritings, dvs slapp og sløv. Jeg kjenner derimot folk som blir depressive og folk som blir aggressive. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Blir festligere. Drar vitsene lengre og forteller dem i lynets hastighet. - Dette fører da til tider til all-too easy napp. Dog er jeg til tider også overbeskyttende og kjedelig. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg smiler og ler - konstant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg blir veldig kosete, og har en tendens til å si feil ting til feil tid ..Og jeg kan finne ut at å legge seg å sove på vaskerom er en GOD ide (legg merke til skittentøyskurven) Endret 17. februar 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Spørs på dagsformen. Blir enten påpasselig på alle rundt meg og at de har det bra, hjelper til med krangler som oppstår mellom kjærestepar osv.. Eller jeg blir helt i hundre og ligger limt i taklista og bare kødder/hopper rundt og er i gladhumør. Ingen av delene er spesielt morsomme dagen etter og når jeg i tillegg fikk årtusenets hangover HVER gang jeg drakk ga jeg like så godt faen og ble avholdsmann... Endret 15. februar 2006 av lperik Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Trur eg er forholdsvis rolig på fylla. Men mykje meir pratsom. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 -Veldig glad i damer -Energisk -Tålmodig -Mer behersket enn i edru tilstand når det kommer til sinne. -Ekstremt dum, havner som regel opp hos X'er jeg egentlig ikke ville se igjen. -Null viljestyrke når det kommer til damer. Drikker veldig sjeldent da, selv om jeg er veldig glad i alkohol. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) de få gangene jeg faktisk ikke er edru (hvilket ikke har vært så alt for mange gangene på 20 år) blir jeg kontaktsjuk og meget, meget depresiv. Dette på tross av at alkohol gjør folk 13 ganger mer voldelige Endret 14. februar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg blir jævlig jabbete... Kan prate høl i huet på deg om ting som egentlig ikke intriserer deg overhodet. Har fått tilnavnet "Leksikonet" i fylla flere ganger Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Den undersøkelsen sier at det er 13 ganger større sannsynlighet for det, ikke at personer blir 13 ganger så voldelig. Uansett, vi har skjønt at du ikke liker alkohol. Så ta propagandaen en annen plass. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Veldig veldig sosial og prater med alle. Blir som oftes veldig happy og at tror selv at jeg er steingod på dansegulvet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tror ikke jeg har dansa i edru tilstand siden vi ble tvunget til å ta swing-kurs på ungdomskolen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Varierer fra alt fra veldig kosete til veldig depressiv. Blir jeg depressiv, blir også de neste dagene et helvette. Blir jeg kosete, vel, da blir de også et helvette. Konklusjon: Røyk hasj istedet. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Blir ganske påpassende. Ender stort sett med å hjelpe Mirann hjem fra byen Hun blir trøtt, og jeg må bære. Blir stort sett ikke så full selv at jeg mister kontrollen. Blir det for mye så blir jeg bare dårlig. Ellers pleide jeg å bli ganske sjalu. Vil si jeg har bedra meg betraktelig på det området! Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Blir vel kanskje semi-voldelig. Har en tendens til å "tulleslå" kompiser. Ikke slik voldelig at det er farlig for noen eller for meg; jeg blir i godt humør. Og av en eller annen grunn skal jeg alltid ringe til folk. Endret 15. februar 2006 av eught Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ehh..ja, jeg glemte å skrive at jeg blir veldig trøtt av all pratinga og dansinga. Og ikke minst fliringa. Jeg ler masse. Det også glemte jeg å skrive.. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Varierer fra alt fra veldig kosete til veldig depressiv. Blir jeg depressiv, blir også de neste dagene et helvette. Blir jeg kosete, vel, da blir de også et helvette. Konklusjon: Røyk hasj istedet. 5607224[/snapback] Konklusjon: Klipp av deg afroen og skaff deg et liv. Jeg har vært borti den hasj dritten selv og det fører bare til problemer! Ja.. Så får jeg svare på topic da De fleste gangene jeg drikker nå er det bare å ta noen øl foran TV'en og slenge noen spydige kommentarer til kona på kødd. Ellers så tar jeg bare noen drinker på en bar og blir kjent med nye folk. Har faktiskt ikke blitt noe særlig full de siste åra, nettopp fordi jeg har kone og jeg VET at hvis jeg drikker meg full kommer jeg til å gjøre noe dumt. Typisk meg å ligge med totalt ukjente jenter, og sånn kan jeg ikke holde på nå (Søren) Så hvis jeg tenker på hvordan jeg var da jeg pleide å drikke meg drita, så blir jeg bare "kongen" og en skikkelig flørter. Som sagt tusen ganger så ELSKER jeg karaoke og da går det i gode gamle norske låter, helst noe trøndersk, Hans Rotmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå