ElmotriX Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hei, skal bestille ny pc i kveld. men begynte å lure på en liten ting. ser på de forskellige skjermkortene at noen heter: Cryssfire (master) og andre har ikke det. hva slags praktisk betydning har dette? jeg kjøper et hovedkort klart for crossfire, men skal bare kjøre med 1 kort intill videre, og høyst sansynlig oppgradere til 2 identiske nermere våren. hva trenger jeg da? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 ingen som vet?? :/ Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei! nå har ikke jeg følgt så veldig nøye med men jeg tror du MÅ ha etstk crossfire MASTER kort Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 For og kjøre to kort i Crossfire så må man ha ET masterkort og et "vanlig" kort. Det er ikke noe mer til det . Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 men på et crossfire ready hovedkort, kan jeg kjøre et master kort alene? kjøre et vanlig kort alene? Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg skal kjøre opp en maskin med crossfire ready hovedkort og x800gto2 nå snart, hvis jeg skal ta i bruk crossfire så må jeg kjøpe et hvilket som helst ati kort som heter crossfire ediktion? eller må jeg kjøpe x800gto2 crossfire edition? Lenke til kommentar
nosto Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) dezibel:du kan bruke hvilken kort du vil, men det blir ikke bedre en det dårligste.ati kort klare for crossfire.(svarte litt fort,er ikke helt sikker) og ja du kan bruke et kort Endret 17. februar 2006 av nosto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå