Deathie Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg kunne aldri tatt en times løpetur i en vid treningsbukse... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er gutt, går aldri i tights, og det akter jeg å fortsette med. Javel, kall meg gammeldags, men det er faen ikke normalt for meg å gå i sånt. Ikke setter jeg pris på gutter som går i det heller, og det dere snakka om stringtruse på gutter håper jeg var tull.. hvis ikke så er det noe alvorlig feil.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Synes det er ok å bruke tights hvis du enten sykler, løper eller går på ski. Men å bruke tights på et treningssenter, med mindre du har vært på spinning først synes jeg er å gå litt langt, iallefall hvis du skal ha string under. Bedre å gjøre som syklistene å gå på komando (dvs. uten noe under). Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har ikke opparbeidet meg saa mye visdom om at man kan bruke visse bukser ved fullmaane, ved lavvann og spesielle bukser for dager med venuspassasjer og solvindsbris. Tights og string baby, yeah Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Eg synes det er litt merkelig at det er så fælt at ANDRE bruker string, men helt greit at de ikke bruker noe... For min del, som sagt tidligere, bruk det man føler for. For øvrig, er det et treningssenter så har de visse krav og regler til klærne som brukes. Der hvor eg trente tidligere var undertøy et krav, men ikke hvilken type. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tjah, er mange som bruker det når de sykler, så hvorfor ikke. Personlig får jeg fnatt av å trene i tettsittende klær, men har jo ikke noe imot at andre trener i det. Lenke til kommentar
nameless Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Trur dette er eit spørsmål som det fort kunne blitt ei pondus stripe av. Personlig trur eg det er opp til deg, men eg ville ikkje jort det sjølv. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kjøpte nettopp nye korttights - anbefales på det varmeste. Like befriende følelse som shorts, bare en aning varmere. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Til vanlig trener jeg i treningsbukse/vanlig shorts, men har også en shortstight som jeg bruker noen ganger. Mest når jeg ror, men da har jeg rodrakt, men noen ganger når jeg løper (særlig konkuranser osv.) Jeg mener at gutter/menn kan bruke tights, er egentlig en person som ikke bryr seg om hva andre går med, men gutter i tanga blir drøyt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Var tilfeldigvis innom en sportsbutikk i dag. Fikk da øye på en del "løpebukser", dvs thights... Eg prøvde et par og har nå bestemt meg for at slike må eg ha Lønn først Lenke til kommentar
pilsner1985 Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Hvis du ikke er redd for synlige endringer på ereksjonen under veis på hvordan den står og henger er det bare og trene på i tights, du kan reddes i fra at den står synlige i tightsen med thong/string da en thong holder den fast der nede så den ikke klarer reise seg opp... Sett mange eksempler på hvordan den oppfører seg der nede på joggerene her jeg bor... Endret 15. mai 2022 av pilsner1985 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 Brukte tights under shorts på halvmaraton for å slippe den verste gnissinga. Men hadde aldri vist meg offentlig i bare tights. Lenke til kommentar
pilsner1985 Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 1Dr.E skrev (På 15.5.2022 den 11.06): Brukte tights under shorts på halvmaraton for å slippe den verste gnissinga. Men hadde aldri vist meg offentlig i bare tights. Hadde ikke brydd meg under treningsøkt selv da hvordan det ser ut.. så jeg kunne jogget og løpt i tights .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå