abrakadabri Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg prøver meg her ettersom det ser ut som alle Norges orakler på alle områder befinner seg her inne.. I dag kjøpte jeg en 3/4 lang tights i Nike - ganske fin form på denne synes jeg og fremhevet kroppen min positivt. Den er så lang at den fremhever/viser større deler av leggene mine - slutter litt under knærne. I dag på treningsstudioene er det jo slik at så og si enhver kvinne bruker tights å trene i. Selv synes jeg dette plagget er helt vidunderlig og noe helt annet enn shorts - stakkars oss gutter som så og si alltid skal/"må" gå i dette... Vel; tenkte jeg skulle forsøke å trene på et annet treningsstudio (prøvetime) enn jeg pleier og gå med denne tights'en og string under. Det som bare kan bli litt "pinlig" er om jeg treffer noen kjente der - hva vil folk synes - en skal jo drite i det.... men av og til klarer og gjør en bare ikke det... Det må tillegges at jeg er 22 år... og kom nå inn i en størrelse M tights så ser vel ikke helt luguber ut ettersom jeg trener 3-4 ganger i uken -s ånn hvis det skulle ha noen betydning... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 String under? Hmm, kan ikke tenke meg det ser bra ut, men skal legges til at jeg ser mange menn i svarte 3/4 tights på treninga, men kun når de er på spinning. Ellers bruker de samme karene shorts/joggebukse. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tights hadde kanskje funket hvis du drev med topp-idrett, mellomdistanseløping o.l. Finnes vel tettsitende joggebukser? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Klart du kan! Hva hindrer deg? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Pass på fargen....en lærer jeg hadde sykla til jobben....han hadde tettsittende rosa tights....that aint pretty :!: og mye av tights og anna på gutter kan se "gay" ut og.... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg stemmer for: 1) At du tar bilde av deg selv i tights 2) At du legger dette bildet opp her 3) At vi sier Yay! eller Gay! Jeg har ærlig talt ikke sett en gutt med tights på et treningssenter så jeg vet ikke hva reaksjonen hadde vært før jeg får se det. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Thights mann nei takk. Greit nok hvis du sykler, men værsåsnill å la boleapene slippe å se deg i thights Det damene sitt plagg;) Finn deg heller en trang shorts heller noe sånt... Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Min mening: Kondisjonsavdelinga - Ja Styrkeavdelinga - Nei Ser for meg dype knebøy med tights... REEVN Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ehhh, hvorfor skal du ha string under? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 For å fremheve at denne tråden bare er tull. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 ja gud forby hvis du "ser gay" ut. gå med hva du vil! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Er mange som går i tights på treninga her hvertfall! Bare ikke bøy deg unødvendig mye så går det bra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 OMG! String under? WTF? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jævlig digg med tights på gutter, men BARE hvis du har bra kropp. Det gjelder forøvrig for jenter også Ligg unna stringen da, blir litt i overkant. Send meg gjerne bilde på PM Endret 19. februar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Husker da jeg trente skiguttene her jeg bor! De trente bestandig i tights og da de hoppa opp og ned kniste 13 år gamle Hanne uavbrutt! Men, tren i tights viss du har lyst og føler deg vel i det! Men hva har du på overkroppen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det der er det beste på lenge, kall meg tåplig men jeg lo så jeg gråt når jeg leste nedover her. Tights i seg selv er ikke morsomt, men det jeg ikke forstår hvor kommer stringen inni dette? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tights og string blir bare for mye, har ikke sett en eneste mann med tights på treninga, og iallfall ikke string. Lukter tulletråd fra lang avstand. Dude, en mann skal ikke gå med string! Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jau jau, vil nå kun bruke tights på all annen trening enn styrke. Fint med damer i tights på senteret Men blir litt vel femi på mannfolk i styrke trening, bulene bolemuskler Best til de grenene dær luftmotstand eller irritasjon av løse klea er reel. Sykkling eller løping, du får prøve, får sikkert bare høre det i lang tid framover uansett. :!: Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Må si denne tråden har vekket oppstandelse av hva angår avsky og mindre slemme kommentarer Morsomt det! Vel; etter oppfordring fra GolfBag og AnAnAs har jeg nå tatt noen bilder.... så får alle se... kan jeg gå med tights eller IKKE? Fyr løs med ditt innspill! Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Bilde 7 Bilde 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå