Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Er Vegard_ fjortis?

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det jeg har gjort for å få dere til å tro at jeg er fjortis? Ser ingen likheter mellom meg og fjortiser.

Jeg skriver jo grammatisk riktig, jobber hardt for gode karakterer, kler meg slik jeg vil kle meg, har god selvinnsikt og bruker mindre enn 200kr på sms i måneden?

Barnslig er jeg, ja. LarsP har helt rett. Nesten..

fjortis og 3. er likedan :p

5606460[/snapback]

Det der stemmer vel ikke? Alle fjortis"vennene" mine gjør hva som helst for å ikke virke barnslige osv. Jeg tør å være barnslig - det er da ikke fjortisaktig?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

5606460[/snapback]

Det der stemmer vel ikke? Alle fjortis"vennene" mine gjør hva som helst for å ikke virke barnslige osv. Jeg tør å være barnslig - det er da ikke fjortisaktig?

5608912[/snapback]

Ehm, 160cm kjepphøye fjortiser er latterlig. Står og røyker i sandvika, mens de ikke engang inhalerer! :!:

Lenke til kommentar

5606460[/snapback]

5608912[/snapback]

Ehm, 160cm kjepphøye fjortiser er latterlig. Står og røyker i sandvika, mens de ikke engang inhalerer! :!:

5609127[/snapback]

Jess.. De prøver å leke så voksne.

Lenke til kommentar

5606460[/snapback]

5608912[/snapback]

5609127[/snapback]

Mhm :) Men hvorfor tror du de gjør det da? Det er utrolig mange teite ting man må gjøre for å bli "godtatt" i en vennegjeng. Det er helt teit, men sånn er det visst bare.

Lenke til kommentar
Mhm :) Men hvorfor tror du de gjør det da? Det er utrolig mange teite ting man må gjøre for å bli "godtatt" i en vennegjeng. Det er helt teit, men sånn er det visst bare.

5609190[/snapback]

Når jeg var liten(høhø) så de som røyke, faktisk RØYKA. Og ikke sikler på røyken, eller disse som tar ett trekk hvært 5te minutt. Så røyken nærmest blåser bort.

Lenke til kommentar

5609190[/snapback]

Når jeg var liten(høhø) så de som røyke, faktisk RØYKA. Og ikke sikler på røyken, eller disse som tar ett trekk hvært 5te minutt. Så røyken nærmest blåser bort.

5609215[/snapback]

Må jo si det er litt bortkasta å ta 2 trekk fra en sigg som koster deg nesten 4 kr røyken da.

Det verste er vel de som er så jævlig "avhengige" for de har røyka i en måned, men aldri inhalert.

Faen jeg er glad jeg aldri var en av de :roll:

Lenke til kommentar

5609190[/snapback]

5609215[/snapback]

Må jo si det er litt bortkasta å ta 2 trekk fra en sigg som koster deg nesten 4 kr røyken da.

Det verste er vel de som er så jævlig "avhengige" for de har røyka i en måned, men aldri inhalert.

Faen jeg er glad jeg aldri var en av de :roll:

5609245[/snapback]

Jeg vet. Mange ganger jeg ler av folk som står og fryser og nesten ikke røyker røyken engang. ELLER de som røyker maks en halv røyk, og kaster den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...