AT1S Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken? Har kansje ikke sånnt noe? 5761729[/snapback] Funker det. Venne mine og jeg har jo wow lan noen ganger også, så det går å være sammen med venner samtidig som man spiller. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken? Har kansje ikke sånnt noe? 5761729[/snapback] Kan jeg vær så snill få lov å dyppe deg i kokende smult? Herregud, gi deg. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg har en 60 character som jeg rakk å spille 28 dager på før jeg gikk lei før sommer i fjord, så hadde jeg et opphold frem til jul, da dro jeg på LAN, aktiverte accounten og fortsatte på en 44 rogue jeg hadde som nå er lvl 60, og begynner å nærme meg 28 dager på den også, tror jeg. Samlet blir det vel mellom 60 og 65 med alts.. Vurderer å skaffe meg jobb nå, for å prøve å kutte litt ned, mamma maser og er skuffet . Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken? Har kansje ikke sånnt noe? 5761729[/snapback] Denne tråden er for de som spiller wow, og emnet er hvor lenge de har gjort det. Til din informasjon er jeg gift og har det helt fint sosialt. Selv om jeg har 80 dager played jobber jeg til og med. Det er sikkert flere her i samme situasjon med meg, som greier helt fint å kombinere familie arbeid og wow. Tenk deg litt om før du skriver et slikt innlegg i en tråd som ikke har det som emne en gang. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har 35 på druiden, og 25 på alts. Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Rett i overkant av 80 dager played. Hvis det eksisterte en /played funksjon på TV'en så tror jeg at jeg hadde blitt forbigått ganske kraftig av *mange*. Og jeg ser så og si ikke på TV. WoW er min hobby. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Åh, så din oppfatning av glede er fasiten, altså? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow... 5768285[/snapback] Prøver du å frelse oss eller? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow... 5768285[/snapback] En av våre gleder er nettopp det å spille wow.. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Åh, så din oppfatning av glede er fasiten, altså? 5768335[/snapback] Riktig Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow... 5768285[/snapback] Prøver du å frelse oss eller? 5768347[/snapback] Faktisk ikke Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow... 5768285[/snapback] En av våre gleder er nettopp det å spille wow.. 5768782[/snapback] LoL Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) *Mellom linjene* Jeg er et overmenneske og har rett til å fortelle andre hva de skal gjøre. My way or the highway people. 5768849[/snapback] /pity Endret 17. mars 2006 av Hubman Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 99 days med main rundt 20 med alt Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow... 5768285[/snapback] /shoo jesusgutt Endret 17. mars 2006 av Hetland Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken? Har kansje ikke sånnt noe? Du har sikkert mange venner du også, som henger på forumet for å slenge ut sarkasme :/ Stort sett alle vennene mine spiller wow, og resulterer i at jeg også spiller endel. Orker ikke sjekke played nå, men det har ballet på seg siden februar 2005 Må innrømme at jeg begynner bli kraftig lei nå Endret 17. mars 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken? Har kansje ikke sånnt noe? Du har sikkert mange venner du også, som henger på forumet for å slenge ut sarkasme :/ 5769030[/snapback] Quoted For Truth... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow... 5768285[/snapback] En av våre gleder er nettopp det å spille wow.. 5768782[/snapback] LoL Har ingenting å klage på du som er kristen. Mye bedre å sløse bort tida si på WoW enn Gud. Det er iallefall sikkert. Endret 17. mars 2006 av omiro Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow... 5768285[/snapback] En av våre gleder er nettopp det å spille wow.. 5768782[/snapback] LoL Har ingenting å klage på du som er kristen. Mye bedre å sløse bort tida si på WoW enn Gud. Det er iallefall sikkert. 5769733[/snapback] word:) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Så finnes det kristne som spiller wow også. 25 dager played med main Uvisst med alts. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja, jeg tror nok wow er et bra spill, for å si det sånt. Men i det hele tatt, blir jeg gal i hodet når jeg hører om dere som sitter på pcen hele tiden når dere ikke sover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå