Bautastein Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har et problem med et trådløst nettverk (hvem har ikke det?): Med et par timers mellomrom slutter browsing med firefox og iexplorer å fungere. -For å få det til å virke igjen må jeg restarte router. -Det blir ikke bedre av å restarte pcen. -Det rare er at MSN og nedlastningsprogrammer virker selv om browsemulighetene har forsvunnet. Dette gjør at jeg tror det må være mulig å fikse dette. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hvilken router og kort har du? Har du prøvd å oppgradere firmware i routeren? Har du noen pcer tilkobla routeren via kabel? Isåfall, virker nettet på de? Endret 14. februar 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 takk. skal undersøke dette. bumper tråden da Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 kan være ruteren din som blir killa av bittorrent, se på en relativt ny tråd i denne forumdelen for mer info Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kan være at det blir for mange tilkoblinger. slik som modellmakt sier, det kan rett og slett hende at den blir killa av torrent... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg har også en helt ny ruter hvor dette skjer. Asus 500G deluxe. De første dagene var det helt fint, men så plutselig slutta internett å virke, men som han sier var msn forsatt oppe. Det er ikke høy trafikk på linja når dette skjer. Dette er veldig frustrerende, vurdere å levere tilbake hele ruteren. Om jeg ikke kan finne noe grunn til at dette skjer da. Forsatt et mysterium for min del. Endret 15. februar 2006 av guttorm Lenke til kommentar
C.F Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Jeg har også en helt ny ruter hvor dette skjer. Asus 500G deluxe. De første dagene var det helt fint, men så plutselig slutta internett å virke, men som han sier var msn forsatt oppe. Det er ikke høy trafikk på linja når dette skjer. Dette er veldig frustrerende, vurdere å levere tilbake hele ruteren. Om jeg ikke kan finne noe grunn til at dette skjer da. Forsatt et mysterium for min del. 5609209[/snapback] Bruker du orginal FW eller FW fra Wl500g.info Kan anbefale dette forumet på det høyeste. Endret 16. februar 2006 av C.F Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Takk skal du ha, jeg skal kikke på det når jeg kommer hjem fra jobb(lenge til). Samtidig lurer jeg hvordan dette kan sje, er tydelig vis ikke bare min ruter som har problemer, lurer litt på om det kansje er en adresse krasj som lurer oss. Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dette kan også være et DNS-problem (i og med at MSN virker mens nettleserne slutter å virke ). Du kan forsøke å skrive inn en IP-adresse (193.69.165.21 = vg.no) i adressefeltet, så ser du lett om det er dette som er problemet Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hvilken router og kort har du? Har du prøvd å oppgradere firmware i routeren?Har du noen pcer tilkobla routeren via kabel? Isåfall, virker nettet på de? 5606012[/snapback] -det er ingen pcer som er koblet til routeren med kabel -jeg prøvde med kabel, fikk samme problem da -routeren er en thomson speedtouch 585i, virker som om jeg må kontakte leverandør for å få tak i nyere drivere noen med liknende problemer? Dette kan også være et DNS-problem (i og med at MSN virker mens nettleserne slutter å virke ). Du kan forsøke å skrive inn en IP-adresse (193.69.165.21 = vg.no) i adressefeltet, så ser du lett om det er dette som er problemet 5619399[/snapback] IP-adressen FUNKER når www.vg.no ikke funker (får ikke opp fullstendig side, men mesteparten) Endret 20. februar 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå