thekingofcross Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg skal formatere hardisken min, jeg satt i windows cd'n og da startet det. så kom det noe med at jeg skulle trykke S for standar og F for full formatering, jeg trykte S og da ko det opp: STOP: c0000218, og at den ikke kunne finne filen; \systemroot\system32\config\security. Noen som veit hva det er for noe tull? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg skal formatere hardisken min, jeg satt i windows cd'n og da startet det. så kom det noe med at jeg skulle trykke S for standar og F for full formatering, jeg trykte S og da ko det opp: STOP: c0000218, og at den ikke kunne finne filen; \systemroot\system32\config\security. Noen som veit hva det er for noe tull? 5605955[/snapback] Hvis du har noen mulighet til å slette alle partisjoner og opprette på nytt, så kan du gjore det. Antagelig er det noe software_særgreier fra produsent av maskinen. Får du det ikke til kan jeg ta en tur nedom i morgen Lenke til kommentar
thekingofcross Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 skjønte ikke no jeg.. hehe.. trur du kan komme opp en tur i morra jeg;) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå