Gå til innhold

Jeg har evig kul signatur!

Sleep4Life

Anbefalte innlegg

Neiii jeg får vondt i hjertet. </3

5606246[/snapback]

*poke with a stick* hvorfor de'a?

5606254[/snapback]

Enig med ehs5. Sorry, men det blir for mye "yo brother in the gang!" :p

5606290[/snapback]

Dere er bare missunelige på at vi har ti ganger så mange brødre som dere :tease:

5606342[/snapback]

er vel ikke akkurat noe å være stolt over at dere hører på det samme som 100 millioner andre er det vel? :ermm:

5606390[/snapback]

Bedre å høre på noe heftig som andre også liker, enn skitten musikk som ingen andre liker ;)

5606414[/snapback]

stakkars fyr, det er mye bedre å ha en egen musikksmak som du er fornlyd med istedet for å følge saueflokken... jeg hater sauer

5606431[/snapback]

Jeje, jeg ser det for meg. G-unit er forebeholdt de 2000 første lytterne. Resten kan gå og finne seg en annen gruppe å like.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bedre å høre på noe heftig som andre også liker, enn skitten musikk som ingen andre liker ;)

5606414[/snapback]

Hvor i all verden bor du!?

5606445[/snapback]

Lambertseter i Oslo :p

5606499[/snapback]

It's all suddenly clear to me now.

Jeje, jeg ser det for meg. G-unit er forebeholdt de 2000 første lytterne. Resten kan gå og finne seg en annen gruppe å like.

OK. Du hører musikk og tenker. Oi det er tøft.

Ikke: Oi alle hører jo på det jo. Jeg må være like tøff som Ivar og høre på det.

Greia er at hvor mange andre som hører på det er uvesentlig. Alt handler om hvor mye du faktisk liker musikken.

Lenke til kommentar

5606414[/snapback]

Hvor i all verden bor du!?

5606445[/snapback]

Lambertseter i Oslo :p

5606499[/snapback]

It's all suddenly clear to me now.

OK. Du hører musikk og tenker. Oi det er tøft.

Ikke: Oi alle hører jo på det jo. Jeg må være like tøff som Ivar og høre på det.

Greia er at hvor mange andre som hører på det er uvesentlig. Alt handler om hvor mye du faktisk liker musikken.

5606531[/snapback]

Faktisk. Ingen i mitt "crew", gjeng, lokalmiljø som jeg omgås med hørte på G-unit da jeg først oppfaget Hip-hop. Det begynte med at var i Amsterdam i en skobutikk, og hørte en sang. Jeg syntes den var heftig, og forhørte meg litt rundt om navnet, og fant ut at det var Poppin them thangs med g-unit. Etter det har jeg bare fått opp øynene for dem. MEN, jeghar oppdaget nye artister innenfor hip-hop igjennom andre, som jeg har falt for fordi jeg liker musikken deres.

Så ja, jeg hører musikk og tenker, oi, det er tøft.

Lenke til kommentar

5606246[/snapback]

5606254[/snapback]

5606290[/snapback]

Dere er bare missunelige på at vi har ti ganger så mange brødre som dere :tease:

5606342[/snapback]

er vel ikke akkurat noe å være stolt over at dere hører på det samme som 100 millioner andre er det vel? :ermm:

5606390[/snapback]

5606414[/snapback]

stakkars fyr, det er mye bedre å ha en egen musikksmak som du er fornlyd med istedet for å følge saueflokken... jeg hater sauer

5606431[/snapback]

5606495[/snapback]

QUOTE SPAM FOR DET VINN!!11111oneoneoneeleven

Lenke til kommentar

5606246[/snapback]

5606254[/snapback]

5606290[/snapback]

5606342[/snapback]

5606390[/snapback]

5606414[/snapback]

5606431[/snapback]

5606495[/snapback]

QUOTE SPAM FOR DET VINN!!11111oneoneoneeleven

5606635[/snapback]

Makan

Lenke til kommentar

5606414[/snapback]

:huh: Hva er det for noe tull?

5607689[/snapback]

Er det tull?

At det er bedre å høre på musikk man liker, som også andre liker, enn å høre på musikk man ikke liker som heller ingen andre hører på?

Lenke til kommentar

5606414[/snapback]

:huh: Hva er det for noe tull?

5607689[/snapback]

Er det tull?

At det er bedre å høre på musikk man liker, som også andre liker, enn å høre på musikk man ikke liker som heller ingen andre hører på?

5608142[/snapback]

Det beste er å høre på musikk man liker, uavhengig av andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...