GD8 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg har problemer når jeg installerer Xp. Har hatt de samme problemene på de gamle komponentene. Hovedkortet mitt ble konstantert defekt, og jeg trodde problemet lå der. Jeg har fått meg nytt hovedkort nå, og et ganske likt problem dukket opp. Følgende beskjed dukker opp på bluescreen: Beginning dump of physical memory. Physically memory dump completed. Følgende nr. kommer også opp: Win32k.sys - Adress BF86C753 base at BF800000,Datestamp ....... osv Jeg mistenker det er ram`n som er problemet, det er også det eneste komponentet jeg ikke har byttet, samt Hardisken. Jeg har følgende ram: Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched ValueRAM 512MB Vil gjerne ha konstantert av dere om det er ram som er problemet. Dette fordi jeg nødig vil levere ram`n, siden pcutstyr.no (der jeg har kjøpt ram) krever et testbeløp på rundt 350 kr, hvis varen fungerer som den skal. Håper på seriøse svar. Endret 14. februar 2006 av GD8 Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er ganske sikker på at det er rammen din ja, men du kan jo for sikkerhetsskyld teste den med memtest86 Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Oki. Har akkurat tatt ut ram`en, og det ser ut som om Xp kjører normalt. Jeg tror nesten ikke jeg tør å sette den tilbake. Hvis det er noen andre forslag, så setter jeg pris på det. Mvh GD8 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Du kan kjøre diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå