zacka Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Vi har endel Dell Latitude C640-bærbare på jobben med Dell True Mobile 1150 Mini-PCI Card (tråløst nettverkskort). Operativsystemet vi bruker på dem er Windows 2000 Pro SP4 Norsk. Jeg får ikke ipadresse fra den tråløse routeren! Jeg har installert Client Manageren til dette kortet og "ser" routeren, men jeg får altså ikke ipadresse. Det funker verken med eller uten kryptering i routeren. Har prøvd med flere routere og har ingen begrensninger på hvilke type kort routeren skal "takle". Jeg får koblet til maskiner som kjører Win XP. Er det generelt problemer med tråløst nettverk i Windows 2000? Må man installere programvaren som følger med kortet, eller skal det strengt tatt holde med driveren? Jeg har kjørt alle Win Update oppdateringene og ser ikke noen løsning. Noen som kan hjelpe? Edit: Snakket med Dell og etter mye om og men viste det seg at det var en meget enkel løsning. Det ligger en patch ute på nettet som løser problemer med tilkobling i Windows 2000 med dette kortet. http://support.dell.com/support/downloads/...=1&fileid=23139 Jippi! Endret 15. februar 2006 av zacka Lenke til kommentar
Konge Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 I Windows 2000 er det nok eneste og enkleste løsningen å installere hele programmpakken som følger kortet ja . Lenke til kommentar
zacka Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 I Windows 2000 er det nok eneste og enkleste løsningen å installere hele programmpakken som følger kortet ja . 5605893[/snapback] Okay. Jeg har gjort det, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 innebygd minipci? det kan ikke være at dette er 802.11b kort og ruteren er satt til å akseptere kun g tilkoblinger - kan gi lignende symptom... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 innebygd minipci? det kan ikke være at dette er 802.11b kort og ruteren er satt til å akseptere kun g tilkoblinger - kan gi lignende symptom... 5606188[/snapback] Det er 802.11b-kort, men routeren er satt til å takle alle type kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå