anietsoj Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har en oppgave å lage en reklame plakat MOT røyk! Plakatet måtte være fargerik, kreativ, informativ osv.. Skulle være noe som folk virkelig ville legge merke til!Noen som kunne være snille og hjelpe meg? Skulle ikke ta så veldig lang tid.. Grunnen til at jeg trenger hjelp er at jeg ikke er så veldig flink til å legge bilder og tekst sammen på en tøff måte..! Burde være korte og informative setninger, f. eks. "Røyk øker risikoen for KOLS!!" Ikke vær redd for å bruke for "sterke" bilder.. bilder av ødelagte lunger er bare bra! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Men da vil jo du få en karakter basert på jobben til noen andre. Hva kalles det ordet som beskriver det der...jeg er litt usikker...hmmm Det at du ikke er flink er ikke poenget her. Læreren har gitt deg en oppgave som han/hun trenger levert av deg for å vite hvor i verden du ligger på den type oppgave løsing. Kanskje du overrasker deg selv og lager noe bra og har det morro samtidig. Verdt et forsøk! AKIRA Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 takk for hjelpa! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Veit ikke om det var noe slikt som dette du tenkte deg jeg: Om du ikke har tenkt å bruke den så kan du ivertfall bruke bildene/skrifta. - Hentet fra VGNett Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ikke noe hjelp, men et eksempel på hvordan du blir av å røyke: http://www.medicinenet.com/smokers_lung_pa...essay/page7.htm Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva med å ta et bilde? Bruk fantasien, og få frem voldsome utrykk.. Tror det kanskje kan funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå