MasterOfDisaster Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hei.. har 2 stk 6*9 tommere jeg skal bygge kasser til. De skal stå i en caravelle og lurte da på om noen hadde mål til kasse? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 For å vite kassevolumet som trengs må en ha T/S parametrene, en god begynnelse for å finne disse er å opplyse hvilke høyttalere det er snakk om. Anslagsvis kan jeg tenke meg at ei kasse på ~25L - 30L vil passe bra siden de fleste 6*9" er ment å spille i free air og dermed krever endel volum. Slik er det med de fleste elementer for bilstereo, det finnes dog noen hederlige untak som med hell kan monteres i mindre kasser. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 er usikker:S står ikke noe navn på dem. eneste som står bak på de er sontech.. noen som kjenner til det?eller hvem høytalere det kan være?dikk de av en venn som ikke skulle ha de å ikke har kvitering:S:S Lenke til kommentar
epifant Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Da er det ikke helt enkelt å foreslå noe kasse nei... Prøv med 25 liter lukket til hvert element. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 jepp!skal prøve det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå