msh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei jeg har Nextgentel linje og har et problem i messenger.Når jeg skal sende noe fil eller sette på webcam,så går det utrolig treigt. Det går bare treigt hvis jeg skal sende til en som har nextgentel linje,har han andre telenor,så går det veldig fort. Det kommer info at det er på grunn av brannmur eller noe med Nat system.Hvordan fikser jeg det problemet? Jeg har Netopia (cayman) 3351 ruter. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva med og sjekke brannmuren? Hvilken har du? Lenke til kommentar
msh Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hva med og sjekke brannmuren? Hvilken har du? 5605965[/snapback] Det har ikke noe med barnnmur å gjøre.Men jeg fant en side der det står hvordan det skal gjøre.Jeg få prøve den måten det står på siden. Her er linken http://home.no.net/ketso/netopia/msn/msn.php Lenke til kommentar
msh Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hmm det hjalp ikke.Det går like treigt å overføre filer.Dette er kjedlig Endret 14. februar 2006 av msh Lenke til kommentar
msh Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Yes klarte det endlig.Måtte oppgradere firmwaren oxo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå