Gå til innhold

Sægger du? Hvorfor/hvorfor ikke?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Om dere ser hvor langt buksa er under navlene har ikke det store å si da.. Da man kan ha buksa 3 cm under navlen men bakdelen av buksa 15 cm lengre ned..

5610890[/snapback]

Hvis du klarer å gå med 15 cm høydeforskjell på bakside og forside på bukselinningen, må du ta bilde altså, for det tror jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har buksene mine omtrent på hoftekula. Da blir buksa 1 cm ca over rumpesprekken, og trives med å gå med buska slik. Det blir vel ikke sægging, men det er ikke slik at buksa er oppi rumpesprekken heller.

Faren min sier alltid at jeg har buska for langt nede, men å ha buksa omtrent med navelen blir for drøyt for meg. Da føler jeg meg sær.

Lenke til kommentar
av og til sagger av og til ikke. pga at buksene er for store for meg  :nei:

5611982[/snapback]

Hehe, føler med deg. Samme problem med nesten alle buksene mine (to av tre).

Lenke til kommentar

5611982[/snapback]

5612037[/snapback]

travelt da du handler eller ? :p

5612055[/snapback]

Mor som handler kanskje. :p

Lenke til kommentar
Jeg jobber på kontor og ellers lever et voksent liv så mine busker sitter som de skal på et kontor. Mao rett under navlen med belte. Buksene sitter helt greit (ikke for små). Går ellers i bukse og skjorte. Aldri t-skjorte utenfor hjemmet :)

5614627[/snapback]

går alltid i t-shorte jeg :p

BTW, jeg sægger ikke nei.... det er mot min egen "religion" omtrent :p har ikke noe mot folk som sægger nei.... Men jeg er (litt)metall kis å kan ikke sægge :p:innocent:

Lenke til kommentar

5611982[/snapback]

5612037[/snapback]

travelt da du handler eller ? :p

5612055[/snapback]

Mor som handler kanskje. :p

5612099[/snapback]

Nei, tenk :p Er 28" rundt hofta, så de buksene man finner i slike størrelser er ofte for korte i beina. Sliter veldig med å finne bukser som passer, derfor er de få i tallet. :p

Har en som passer for godt også. 26" eller noe, bruker noen minutter på å få den på. Men den er digg å gå med :!:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Sægger ikke sånn veldig mye, ser kanskje litt av bokseren hvis du er heldig. :p Ser kanskje ut som jeg sægger mer enn jeg egentlig gjør fordi bokseren (desverre) siger oppover, men fikser det som oftest. :)

5615042[/snapback]

Hm.. Man kan alltids se bokserkanten min (om man løfter på genseren, selvfølgelig), uten at jeg sægger. Ikke noe boksergæssing heller. Hvor kommer det fra at så mange har buksa over kanten på boksern? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...