V-by Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg sægger ikke sånn at jeg har buksa ned på knærn, hører på sånn rapkødd og har en enormt lang genser og caps og sier WESTSIDE IS THE BEST SIDE! til alle jeg møter. har boksa der den havner hater stramme bokser. hender vel at jeg viser litt mye av bokseren enn nødvendig men må få lov å brife litt da 5605563[/snapback] Her har vi en som har skjønt det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sægger ikke mye. Men jeg liker best at buksa ikke går over hoftene, liksom... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sægging er en del av jibberen's verden.Har noen sett jibberne? Klær på XXL. Det er det som er inn, mann. 5605422[/snapback] Hva med når du ikke jibber, da? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det ekleste jeg ser er folk(gutter) som går i jeans der utstyret omtrent skinner igjennom.. De buksene jeg har prøvd der dette skjer er i tillegg ubehagelige å ha på. Jeg får noia av å gå i "speedo`s" undertøy/badebukse, så det henger litt igjen der.. Det skal være lett og ledig. Jeg kan ikke si at jeg sægger ekstremt, som andre nevner så skal buksa ligge på hofta. Alt annet er teit og til en viss grad ubehagelig, hemmer bevegeligheten.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg sægger ikke, men betyr ikke at jeg gasser for det da.. Er jo en mellomting der.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sægger ikke, men så er jeg jente da.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg takler ikke å gå i stramme klær. Har ganske vie bukser ( ikke for vie, funker fint å løpe i de ) Bruker belte nå, men det er fordi jeg mister buksa om jeg ikke bruker det Ganske merkelig. 2 uker etter jeg kjøpte buksa trengte jeg belte da var det plutselig veldig god plass i de. (Info: Trur ikke army bukser vies noe særlig ut etter bruk heller ) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nei, sægger ikke. Hvorfor ikke? Synes det ser tåpent ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sægging er en del av jibberen's verden.Har noen sett jibberne? Klær på XXL. Det er det som er inn, mann. 5605422[/snapback] Hva med når du ikke jibber, da? 5605651[/snapback] Ikke midt på, men ikke over heller. Litt under midten, liksom. -Gæssing- - - - - - -Ha den normalt- - CA HER LIGGER JEG - - - -übersægge- Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 På skolen jeg går på blir man tatt for sos hvis man sagger! *kose på beltet* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg sægger vel jeg tror jeg. Hater at buksa sitter akkurat der den skal, så den henger alltid langt midt nedpå rett i nærheten av over junior. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vel, har buksa der kjønnshårene starter, kanskje litt lenger ned. Ikke-vid ola-bukse. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 overdreven sagging er så teit! store bukser kan være kult.. type flava bukser f.eks, er derimot noe av det styggeste som fins.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 På skolen jeg går på blir man tatt for sos hvis man sagger!*kose på beltet* 5605816[/snapback] Her er det vel motsatt :!: . @Zeromac: godkjent Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvor mener du "Sægginga" begynner da ? Boksa litt under hoftene er teh shitt... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvor mener du "Sægginga" begynner da ? Boksa litt under hoftene er teh shitt... 5606317[/snapback] Sægging begynner når man kan se at buksa sitter litt nede. Blir litt baggy under rumpa, om du skjønner. Gæssing er ... nasty. Iuh. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Sagger ikke, har buksa på hofta elns, har egent "buksehakk" der Hvorfor jeg ikke sagger? Fordi transvetitter får mer respekt av meg enn disse som har buksa så langt ned at ræva stikker ut. Endret 14. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg sægget til jeg fikk belte. Men jeg går i svære bukser, luftige bukser. Lenke til kommentar
morra Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sægger ikke for da mister jeg buksa Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sægger som bare det, men det er fordi jeg kjenner meg mer komfortabel i det. For noen uker siden var det passe trang diesel bukse, lang-ermet t-skjorte og dressjakke og en satans meterosex. sveis. Æsj. Ble så lei og trøtt av den stilen at jeg måtte bare skifte. Alle har jo den. Og jeg vet at jeg ikke liker den engang. Nå er det store hettegensere og Shady Ltd. bukser som går. Liker du ikke det? Neivel, men jeg føler meg bra i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå