Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Selv er ikke dette noe jeg gjør bevisst. Hender at buksa siger litt nedover noen ganger, men det er pga beltet. Man liker jo å ha på seg klærne slik de skal has på, hva? Går mase gangstere på skolen min som har buksa langt under rumpa. I enkelte tilfeller også helt nedpå låra. Urkomisk å se dem skli på isen Så.. hvordan er det med deg og sægging? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er IKKE en sægger, men det hender at buksa henger litt lenger ned enn den burde. Dette er fordi jeg trives med vide bukser og ikke noe belte. Magen må ha litt plass å gå på vettu HATER når buksa strammer på magen! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 HATER når buksa strammer på magen! 5605341[/snapback] Buksa skal da sitte på hofta? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sagger på lørdager etter ca klokka 12 pils. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kan ikke si at jeg sægger, selv om buksa ikke er helt over rumpesprekken. Thank God for boxers. Før var jeg vel en sægger, mest fordi jeg ikke likte belter. Uansett, sægging er så 2002. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Klart jeg sægger, det er kjempetøft. Så lenge man ikke overdriver. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 sægging har ikke vært skikkelig in siden midten av 90-tallet, det er så definitivt ut. Når det er sagt, vil jeg ihvertfall ikke ha buksene mine opp i rompa Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sægging er en del av jibberen's verden. Har noen sett jibberne? Klær på XXL. Det er det som er inn, mann. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nei, jeg sægger ikke Aldri fatta vitsen med det Et unntak er vel kanskje treningsbukser, de har en tendens til å skli ned. Men jeg sægger ikke bevist Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 gassing?(er det, det hter?) Er mye penere Neida. Begge to mptene å ha bukse på seg burde vært ulovlig... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sægging er en del av jibberen's verden.Har noen sett jibberne? Klær på XXL. Det er det som er inn, mann. 5605422[/snapback] ... Jeg tenkte jeg skulle svare noe lurt her, men glemte det så det blir med dette: "in" staves med én n. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 ... Jeg tenkte jeg skulle svare noe lurt her, men glemte det så det blir med dette: "in" staves med én n. 5605438[/snapback] Nei. Ontopic: Sægging er akseptabelt når man er 12-13 år. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 ... Jeg tenkte jeg skulle svare noe lurt her, men glemte det så det blir med dette: "in" staves med én n. 5605438[/snapback] Nei. Ontopic: Sægging er akseptabelt når man er 12-13 år. 5605445[/snapback] Var akkuratt min aldersgruppe det gitt(eller.. 13-14). Gjett om det er noen folk som sægger endel på skolen, selv gjør jeg ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 ... Jeg tenkte jeg skulle svare noe lurt her, men glemte det så det blir med dette: "in" staves med én n. 5605438[/snapback] Nei. 5605445[/snapback] Ikke? Jeg ville sagt at sægging er akseptabelt om buksa er lagd for det. Hvis ikke, er det jo misbruk av klær. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 gassing?(er det, det hter?) Er mye penere 5605427[/snapback] Jepp. Gassing>Sægging Buksa oppunder armene ftw. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 in(inn) kan da staves med både en n eller ei.... Kommer bare ann på om du sier in(inn) engelsk eller norsk.. Når det kommer til stil.. og klær.. så brukes det vel om hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 in(inn) kan da staves med både en n eller ei.... Kommer bare ann på om du sier in(inn) engelsk eller norsk.. Når det kommer til stil.. og klær.. så brukes det vel om hverandre. 5605488[/snapback] Ikke slik jeg har lært det "inn" når det er snakk om sted: inn dit, gå inn der, inn til høyre osv. "in" når det er snakk om noe som er moderne: rosa er in blant jenter, iPod Nano er in osv. Sægging er ganske in her borte. Noen her ser faktisk ganske stilige ut når de sægger. Andre ser bare så dumme ut at jeg nesten må le. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Buksa mi henger på hoftene, kanskje litt lenger ned å. Spørs litt hvilken bukse jeg har på, men buksa er aldri trekt oppover slik at jeg får den inn i rumpa. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 kommer ann på hva du legger i ordet sægging? Jeg har buksa ca litt over midt på rompa, fordi jeg synes det er mest behagelig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg sægger ikke sånn at jeg har buksa ned på knærn, hører på sånn rapkødd og har en enormt lang genser og caps og sier WESTSIDE IS THE BEST SIDE! til alle jeg møter. har boksa der den havner hater stramme bokser. hender vel at jeg viser litt mye av bokseren enn nødvendig men må få lov å brife litt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå